تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
حجت الاسلام محسن مومنی گفت: ویژه برنامه جشن نیمه شعبان با اجرای کاروان نسیم انتظار از امشب در سیستان و بلوچستان آغاز می شود.
ندای کاروان نسیم انتظار از امشب در  سیستان و بلوچستان
حجت الاسلام محسن مومنی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: هر سال همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج)، جشن هایی در بقاع متبرکه و مساجد استان برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری برنامه های جمعیتی وجود ندارد.  

وی ادامه داد: امسال کاروان نسیم انتظار با اجرای برنامه هایی نظیر مولودی خوانی و تواشیح به منظور برپایی جشن نیمه در محله های مختلف سه شهرستان زابل، زاهدان و ایرانشهر حضور می یابند.  

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: پنج کاروان به زابل اختصاص دارد که اجرای برنامه آن ها از بقعه سید غلامرسول و بی بی دوست به سمت شهر و روستاها آغاز می شود.  

مومنی مقدم اضافه کرد: کاروان نسیم انتظار در زاهدان اجرای برنامه های خود را از مسجد امام خمینی (ره) آغاز می کند و در مناطق حاشیه شهر به اجرای برنامه می پردازد و در ایرانشهر نیز دو کاروان مولودی خوانی را از بقعه سید مهدی به سمت شهر ایرانشهر و بمپور آغاز می کند.  

وی خاطرنشان کرد: هر سال همزمان با نیمه شعبان مردم سیستان و بلوچستان مراسم های جمعیتی زیادی برگزار می کردند که امسال به دلیل شیوع این ویروس امکان برپایی آن را ندارند، بنابراین می توانند از پشت بام یا پنجره منازل خود به تماشای برنامه‌های کاروان نسیم انتظار که امشب و فردا شب اجرا می شود بنشینند.  

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdxx0fsyt0x96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما