کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون پشیتبانی دانشکده دندانپزشکی زاهدان:

عزم جهادی مقابله با کرونا با الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس است/ شهید سلیمانی الگویی بی نظیر برای مسئولان

6 دی 1399 ساعت 10:14

نادرمیری، معاون پشیتبانی دانشکده دندانپزشکی زاهدان با بیان اینکه مسئولان باید برای خدمت به مردم از سردار شهید سلیمانی الگو بگیرند، گفت: اگر سردار سلیمانی را الگوی خود قرار داده و به حاشیه‌ها نپردازیم، قطعا پیشرفت خواهیم کرد.


نادرمیری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به این مطلب که خدمت در پایگاه بسیج عبادت است، بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه اقدامی موثر برای کمک به آسیب دیدگان از ویروس کرونا بود که شروع آن همچون دوران دفاع مقدس از سنگر مساجد رقم خورد به گونه ای که از هر قشر و مذهبی با همدلی و یکرنگی برای پیروزی در این عرصه پا در رکاب کردند چرا که خدمت به مردم در بسیج خود نوعی عبادت به شمار می رود.

بسیجی ها اسوه و سنبل رزمندگان زمان انبیا و اولیا هستند

وی با بیان اینکه عزم جهادی مقابله با کرونا الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس است، افزود: اگر در دوران دفاع مقدس با دشمنان بعثی و کشورهای غربی طرف بودیم امروز در مقابل دشمنی به نام ویروس منحوس کرونا رو به رو هستیم که سلامت و معیشت مردم را هدف گرفته بر این اساس همگان وظیفه داریم با تاسی از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در این مسیر به نحو شایسته ایفای نقش کنیم.

مسئول خیرین پزشکان دندانپزشکان ادامه داد: بنده به عنوان یک نیروی بسیجی جهادگر در تمامی بحران ها برای کاهش آلام مردم، سیره شهدا را الگو قرار داده و در این مرحله نیز پس از پیشنهاد رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه تمام تلاش خود را کرده تا با بهره گیری از ظرفیت خیرین و همت گروه جهادی ولایت یاوران سلامت مرهمی بر زخم های کرونایی نیازمندان و محرومان باشیم.

وی با تاکید بر این مطلب که بسیج با هیچ پدیده‌ای قابل قیاس نیست، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب " اگرچه خود انقلاب اسلامی و پدیده‌هایی که انقلاب یکی پس از دیگری در طول زمان و در عرصه‌های گوناگون به‌وجود آورد، همه پدیده‌های شگفت‌آور هستند؛ اما پدیده‌ی بسیج و تشکیل این نیروی عظیمِ معجزگون، استثنایی و کم‌نظیر است. بسیج، حقیقتی شبیه افسانه‌هاست"، در فرازی از وصیتنامه شهید حاج قاسم میرحسینی نیز به این موضوع اشاره شده است که "در پیشگاه خداوند شهادت می دهم بسیجی ها اسوه ها و سنبل رزمندگان زمان انبیا و اولیا هستند و نباید با بودن چند نفر غیر بسیجی در لباس مقدس آنان ،همه را به یک چشم دید" .
 
نصب المان "حاج قاسم سلیمانی" بر بلندای شهر زاهدان

معاون پشیتبانی دانشکده دندانپزشکی در بخش دیگر سخنان خود خاطر نشان کرد: در راستای اجرای فرامین گهربار رهبر انقلاب و در تداوم رزمایش مواسات و همدلی مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان جمع آوری شدکه با همکاری ستاد اجرایی حضرت امام راحل، سپاه و با مشارکت بسیج خیرین مهدوی اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی صورت گرفت.

 وی گفت: نهضت دفاع وجهاد درمبارزه بابیماری ویروس کووید ۱۹ درتنگه احد ایران به همت کادر تیم درمان دانشگاه وتابعه ادامه دارد و در تمام روزهای شیوع کرونا، مدافعان سلامت فعالانه چه دربیمارستانها چه درمرکز دولتی وخصوصی همپای خیریه سلامت مهدوی برای ارائه خدمت به مراجعین با نثارجان خود درجهت تکریم ارباب رجوع با اخلاق پزشکی و ایثارگری مشابه دوران دفاع مقدس کوشیدند.

میری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس استان نیز یاد بود سردار دلها شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی، در بلندترین نقطه از کوهای زاهدان در ارتفاع ۲۵۰۰متری نصب شد که هدف از این اقدام زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و الگوپذیری از سیره و منش رفتاری آنان است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: مسئولان و مدیران باید برای خدمت صادقانه به مردم از سردار شهید سلیمانی الگو گرفته واز فرصت  و مقامی که در اختیار دارد برای رسیدگی به محرومان و نیازمندان استفاده کنند چرا که سیره شهدا به ویژه اشخاصی همچون حاج قاسم میرحسینی، شهید سلیمانی، حججی، فخری زاده و سایر شهدای والا مقام انقلاب چراغ هدایت آحاد جامعه هستند که باید رشادت و ایثار آنها به خوبی برای نسل جوان بازگو شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 133463

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/133463/عزم-جهادی-مقابله-کرونا-الگوگیری-هشت-سال-دفاع-مقدس-شهید-سلیمانی-الگویی-بی-نظیر-مسئولان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir