کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تداوم رزمایش کمک های مومنانه انجام شد؛

خدمت بی منتِ چشم پزشکان جهادگر در پایتخت وحدت ایران/ جراحی رایگان 37 بیمار زاهدانی ارمغانی از بسیج جامعه پزشکی

26 بهمن 1399 ساعت 13:58

فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان گفت: گروه جهادی چشم پزشکی اعزامی از تهران در زاهدان، بیش از هزار و 200 بیمار نیازمند را ویزیت کرده است.


فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: به همت یک تیم چشم پزشکی متخصص از استان تهران، هزار و 290 بیمار ویزیت و از خدمات رایگان معاینه چشم بهره مند شدند.

وی با تاکید بر این مطلب که خدمت بی منت یکی از رسالت های بسیج جامعه پزشکی است، افزود: این تیم چهار نفره، به مناسبت ایام الله دهه فجر و در تداوم رزمایش کمک های مومنانه در سیستان وبلوچستان حضور یافتند تا مرهمی بر کاهش آلام محرومان باشند.

جانشین مسئول بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: در این راستا بیماران نیازمند علاوه بر دریافت ویزیت و معاینه رایگان، تاکنون هزار و 28 عینک رایگان نیز دریافت کرده‌اند.

وی اذعان کرد: 38 نفر از بیماران نیز برای انجام عمل جراحی معرفی شده‌اند که طی یکماه آینده مشکل بینایی آنها با انجام این عمل برطرف خواهد شد.

کمیلی خاطر نشان کرد: بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در طول سال در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم و حاشیه نشین استان سیستان وبلوچستان خدمات بسیاری ارائه می‌کند که شناسایی و غربالگری بیماران نیازمند و معرفی آنها به مراکز درمانی برای انجام عمل جراحی رایگان از جمله این خدمات است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 135126

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/135126/خدمت-بی-منت-چشم-پزشکان-جهادگر-پایتخت-وحدت-ایران-جراحی-رایگان-37-بیمار-زاهدانی-ارمغانی-بسیج-جامعه-پزشکی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir