تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱
عبداله شیرازی، مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه 300بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در سیستان وبلوچستان توزیع شد.
تقسیم شادی با نیازمندان در همدلی مومنانه/ توزیع300 بسته معیشتی در سیستان وبلوچستان همزمان با عید مبعث
عبداله شیرازی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه مبعث پیامبر اکرم (ص) نقطه عطفی در جهان اسلام و جامعه جهانی است، بیان کرد: پیامبر (ص) معرف سبک جدیدی از نظام اجتماعی و سیاسی بودند که در آن اخلاق، معرفت و احکام الهی حاکم بود بنابراین باید سبک زندگی و سیره آن حضرت در جامعه تبیین و الگو و سرمشق زندگی فردی و اجتماعی قرار گیرد.

وی با تاکید بر این مطلب که ارائه خدمت بی منت یکی از رسالت های بسیج و سپاه است، افزود: در تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، همزمان با عید مبعث حضرت رسول اعظم(ص) و در آستانه حلول سال جدید 300 بسته معیشتی در سیستان وبلوچستان توزیع شد.

مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان با بیان اینکه امید است با این کمک های مومنانه گره ای از مشکلات مردم باز شود، اذعان کرد: این بسته ها شامل اقلام غذایی چون برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن و رب گوجه بوده که ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: از این میزان 100 بسته معیشتی در زاهدان و 200 بسته دیگر در سایر شهرهای استان در بین افراد جامعه هدف که از قبل شناسایی شده اند، توزیع شد.

شیرازی با بیان اینکه رزمایش کمک های مومنانه نمادی از همدلی و مصداق بارز خدمت شایسته به مردم است، ادامه داد: از ابتدای پویش لبخند رضایت و رزمایش کمک مومنانه بیش از پنج هزار بسته معیشتی، لوازم و التحریر، کیف، کفش، بسته های آموزشی و کمک درسی تهیه و در اقصی نقاط استان به ویژه مناطق محروم توزیع شده است.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcg3n9qnak9wy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها