تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۵
خدا رحم شورودی، رئیس بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: در تداوم رزمایش کمک های مومنانه و به مناسبت عید نوروز، پنج زندانی جرائم غیر عمد از بند اسارت رهایی یافتند.
همت پیشکسوتان بسیجی سیستان وبلوچستان در کمک مومنانه به نیازمندان/ از توزیع65بسته معیشتی تا آزادسازی5 زندانی به مناسبت عید
خدارحم شورودی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا و پس از پیشنهاد مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه با هدف کاهش آلام مردم و کمک در جهت جبران مشکلات و آسیب جدی، تمامی اقشار ایران اسلامی از هر طیف و مذهبی پای کار آمدند که در این بین پیشکسوتان و رزمندگان نیز با تاسی از ائمه اطهار علیهم السلام و فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و تهیه سبد معیشتی کردند.

وی افزود: در این راستا تاکنون چندین مرحله بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده به گونه ای که در مرحله اول ۴۵۰ سبد معیشتی، در مرحله دوم سه هزار و 200 پرس غذای گرم و در مراحل دیگر نیز بسته های معیشتی با حفظ شان و منزلت نیازمندان و آسیب دیدگان از این ویروس به هنگام دلجویی از خانواده ها بین آنان توزیع شده است.

رئیس بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان استان اذعان کرد: سبدهای معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب، ماکارانی و حبوبات بوده که ارزش ریالی هر بسته به میزان چهار میلیون ریال است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رزمایش کمک های مومنانه بر حسب ضرورت تا زمان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا به فعالیت خود ادامه می دهد، گفت: همزمان با آغاز سال جدید مرحله‌ای دیگر از رزمایش کمک مومنانه در استان انجام شد که 65 بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 وی ادامه داد: همچنین در آستانه سال نو پنج زندانی جرائم غیر عمد از بند اسارت رهایی یافتند تا در شب عید این افراد در کنار خانواده حضور داشته باشند.

شورودی خاطر نشان کرد: در این مرحله از 200 نفر پیشکسوت و رزمنده بسیجی دفاع مقدس به همراه اهدای لوح تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchw-nzz23nxvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما