کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یکی از سران طوایف:

وضعیت کرونا در سیستان وبلوچستان مساعد نیست/ استفاده از ماسک تنهاترین راه جلوگیری از انتقال ویروس

9 تير 1400 ساعت 12:54

حاج ابراهیم شه بخش، یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان گفت: مسئولان بهداشتی و وزرات بهداشت باید همت بیشتری در از بین بردن ویروس کرونا داشته باشند، چرا که وضعیت در سیستان وبلوچستان مساعد نیست.


حاج ابراهیم شه بخش در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون ضمن دعوت از مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: همگان باید پروتکل ها و توصیه های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات و برگزاری مراسمات عزا و عروسی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه کرونا جان بسیاری از شهروندان را تهدید می‌کند، افزود: استفاده از ماسک تنها ترین و بهترین شیوه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

این بزرگ طایفه حضور در تجمعات، دورهمی ها، مراسمات عروسی و عزا را عامل انتقال کووید-19 دانست و از مردم خواست تا در حد توان از حضور در چنین برنامه هایی به جد خودداری کنند.

به گفته وی، الگوی ابتلای کرونا در سیستان وبلوچستان خانوادگی و همه گیر شده، مردم باید با رعایت توصیه های بهداشتی در ریشه کن کردن این ویروس منحوس کمک رسان باشند.

شه بخش ادامه داد: تقاضای ما از مسئولان بهداشتی و وزرات بهداشت این است که برای از بین بردن ویروس کرونا همت بیشتری داشته باشند، چرا که وضعیت در سیستان وبلوچستان مساعد نیست.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 139386

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/139386/وضعیت-کرونا-سیستان-وبلوچستان-مساعد-نیست-استفاده-ماسک-تنهاترین-راه-جلوگیری-انتقال-ویروس

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir