تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴
غلامرضا آتون، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از راه اندازی 27 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان به همت سپاه در راستای کمک به کادر درمان خبر داد.
27 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سیستان وبلوچستان راه اندازی می شود/سبزپوشان تمام قد به میدان آمدند
غلامرضا آتون در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه مجموعه بسیج و سپاه با تمام ظرفیت در اختیار مردم است، بیان کرد: این مجموعه مردمی از همان روزهای نخست همه‌گیری کرونا، همچون گذشته به یاری مردم شتافت و پا به پای مدافعان سلامت در راستای خدمت‌رسانی به جامعه کوشید.

وی افزود: این بار نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت فعلی استان، سپاه سلمان در راستای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی 27 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان راه اندازی می کند.

به گفته این مقام مسئول، قطع زنجیره کووید19، جلوگیری از ازدحام جمعیت، تشویق مردم به تزریق واکسن کرونا وکمک به بیماران مناطق محروم و کاهش آلام آنان که برای مداوا از یک شهر به مکان دیگری تردد نکنند از دیگر اهداف راه اندازی این مراکز می باشد.

وی با بیان اینکه سپاه بر حسب وظیفه ذاتی و وجودی، پا به پای متولیان سلامت آماده خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: از این میزان پنج مرکز تجمیعی در منطقه سیستان، سه مرکز در ایرانشهر، سه مرکز در چابهار، دو مرکز در نیکشهر و در سایر شهرستان های دیگر نیز یک مرکز راه اندازی خواهد شد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه سلمان استان با تاکید بر این مطلب که مجری این مراکز سپاه های شهرستان، بهداری و بسیج جامعه پزشکی هر منطقه است، افزود: تامین تمامی امکانات لازم در هر مرکز بر عهده سپاه های شهرستانی و تامین سیستم کامپیوتر و واکسن با شبکه ها و دانشگاه های علوم پزشکی است.

آتون با بیان اینکه این مراکز با نام شهید شاخص هر شهرستان نامگذاری خواهد شد، گفت: در شهرستان زاهدان سه مرکز "شهید لطیفی" واقع در خیابان بعثت سوله صالحین حوزه ثارالله ، مرکز "شهیده ترکان" واقع در خیابان امیرکبیر تقاطع بلوار ثارالله و مرکز "شهید بخته ای" واقع در خیابان امداد سالن استانداری برای راه اندازی این مراکز در نظر گرفت شده است.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdce7o8z7jh8xei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما