تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰
برکات طرح شهید سلیمانی در مناطق محروم ادامه دارد؛

اجرای طرح خانه به خانه ویزیت رایگان در منطقه عشایری "بنت"

پرویز کدخدایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت گفت: با هدف پیشگیری از ابتلای جامعه عشایری به ویروس منحوس کرونا یک گروه جهادی از استان اصفهان به ویزیت رایگان بیماران در بخش "بنت"شهرستان نیکشهر پرداخت.
اجرای طرح خانه به خانه ویزیت رایگان در منطقه عشایری "بنت"
پرویز کدخدایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با هدف پیشگیری از ابتلای جامعه عشایری به ویروس منحوس کرونا و ارائه بهتر خدمات بهداشتی، گروه جهادی امام علی(ع) اعزامی از اصفهان با همراهی حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت اقدام به ویزیت و درمان بیماران کرد.

وی افزود: در این طرح پزشکان با مراجعه خانه به خانه و شناسایی بیماران اقدام به درمان رایگان و مداوای اهالی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت ادامه داد: این اقدامدر راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب جهت کمک به کادر درمان برای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا و ارائه خدمت بی منت به مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر این مطلب که برکات طرح شهید سلیمانی در مناطق محروم همچنان تداوم دارد، گفت: در اجرای هر چه بهتر این طرح که برگرفته از نام سردار دلها "حاج قاسم سلیمانی" است باید خانه به خانه در پی شناسایی بیماران باشیم و با رعایت اصول بهداشتی و شیوه نامه‌های مربوط به کرونا علاوه بر شناسایی بیماران و کمک به مردم، آن‌ها را امیدوار کنیم.

کدخدایی در ادامه اظهار کرد: همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر و دهه اول محرم  نیز گروهای جهادی بسیج عشایری این منطقه، جهت کمک به محرومین، بیماران و افرادی که دچار بیماری کرونا شده اند اقدام به ارائه خدمات بهداشی و درمانی ذر راستای کاهش آلام مردم کردند.

انتهای پیام/

 
https://www.asrehamoon.ir/vdcfmxdyyw6dj1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما