تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲
مدیرعامل توزیع برق سیستان و بلوچستان خبرداد؛

عمده خسارات «شاهین» به شبکه توزیع برق ۴ شهر جنوب سیستان و بلوچستان

خلیل عوض زاده گفت: طوفان حاره ای به شبکه توزیع برق ۴ شهر سیستان و بلوچستان بیشترین خسارت را وارد کرد.
عمده خسارات «شاهین» به شبکه توزیع برق ۴ شهر جنوب سیستان و بلوچستان
خلیل عوض زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: طوفان حاره ای به شبکه توزیع برق شهرهای چابهار، کنارک، نگور و پلان عمده خسارت را وارد کرده است.

وی اظهار کرد: بر اثر این حادثه طبیعی به ۱۱ اصله تیر فشار متوسط، ۹ اصله تیر فشار ضعیف و ۴۶۰ متر شبکه فشار متوسط در این مناطق خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های چابهار، کنارک، دشتیاری، سرباز، راسک، نیکشهر، قصرقند و ایرانشهر از جمله مناطقی هستند که بیشترین درگیری جوی را شاهد خواهند بود ادامه داد: برای مقابله با حوادث احتمالی کلیه نیروهای عملیاتی، کارکنان ستادی و شهرستانی در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: با شروع این شرایط جوی شبکه برق برخی از مناطق عنوان شده دچار خسارت شده و تیم های عملیاتی این شرکت در حال اصلاح و پایداری مجدد شبکه برق این مراکز هستند.

وی افزود: شهروندان در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی از طوفان و بارندگی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق این شرکت اعلام کنند. انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbs5b8grhba5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما