کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته وحدت؛

128سری جهیزیه اهدایی رهبر انقلاب بین نوعروسان شیعه و سنی توزیع می شود

29 مهر 1400 ساعت 10:49

به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر (ص) و هفته وحدت تعداد 128 سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نوعروسان سیستان وبلوچستان توزیع می شود.


قاسم حسن زاده، مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

وی افزود: به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر (ص) و تقارن آن با هفته وحدت ۱۲۸ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

وی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان را ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقایی فرهنگ خانواده و حمایت از کالای داخلی عنوان کرد و گفت: تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جمع کل خدمات ارائه شده را یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل هفت قلم کالا و به ارزش  ۱۵ میلیون تومان هزینه در برداشت.

حسن زاده در ادامه با افتتاح یک باب مسجد فاطمه الزهرا(س) به متراژ ۹۵۰ متر مربع و تجهیز کامل مسجد به ارزش ریالی یک میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: جمع کل خدمات ارائه شده قریب به سه میلیارد تومان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 142887

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/142887/128سری-جهیزیه-اهدایی-رهبر-انقلاب-بین-نوعروسان-شیعه-سنی-توزیع-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir