تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر (ص) و هفته وحدت تعداد 128 سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نوعروسان سیستان وبلوچستان توزیع می شود.
128سری جهیزیه اهدایی رهبر انقلاب بین نوعروسان شیعه و سنی توزیع می شود
قاسم حسن زاده، مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

وی افزود: به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر (ص) و تقارن آن با هفته وحدت ۱۲۸ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

وی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان را ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقایی فرهنگ خانواده و حمایت از کالای داخلی عنوان کرد و گفت: تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جمع کل خدمات ارائه شده را یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل هفت قلم کالا و به ارزش  ۱۵ میلیون تومان هزینه در برداشت.

حسن زاده در ادامه با افتتاح یک باب مسجد فاطمه الزهرا(س) به متراژ ۹۵۰ متر مربع و تجهیز کامل مسجد به ارزش ریالی یک میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: جمع کل خدمات ارائه شده قریب به سه میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdch6inzq23nk6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها