تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲
فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار در تلاش برای محرومیت‌زدایی از این مناطق است.
ویزیت بیش از سه هزار بیمار به همت بسیج جامعه پزشکی در سیستان وبلوچستان
فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون به بیان تداوم اقدامات انجام شده در ارائه خدمات بی منتِ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار در تلاش برای محرومیت‌زدایی از این مناطق است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم اصلی‌ترین رسالت بسیج است، گفت: به همت کانون های بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های خاش، ایرانشهر، سراوان، زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز  هزار و 400 نفر از بیماران به ویژه در مناطق محروم روستایی و حاشیه نشین توسط 37 تیم عمومی شهید رهنمون ویزیت رایگان شده و دارو دریافت کردند.

این مسئول افزود: به همت حضور و تلاش پزشکان بسیجی متخصص در شهرستان های خاش، ایرانشهر، هیرمند و نیمروز نیز 263 بیمار توسط متخصص اطفال، داخلی، فیزیوتراپی، جراح عمومی اعصاب و روان ویزیت شدند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به حضور 40 تن از دندانپرشکان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به هزار و 861 نفر در استان اشاره و اذعان کرد: در این زمینه دندان‌پزشکان جهادگر کارترمیم، پر کردن، جرم‌گیری و کشیدن دندان را به‌صورت رایگان انجام می‌دهند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به اجرای رزمایش اقتدار بسیجیان گروه های جهادی توسط یکصد نفر از اعضای کانون های سراوان، زابل و هامون در هفته بسیج، افزود: از 200 بیمار در ایرانشهر، زابل و خاش عیادت شد، همچنین با حضور 50 نفر از اعضای کانون های زابل، سراوان، خاش و هیرمند و  استفاده از ظرفیت 30 خودرو رزمایش مقابله با کرونا و اعزام تیم های آموزشی صورت پذیرفت.

وی در تکمیل مطلب فوق به چکاپ فشار خون و واکسیناسیون بیماران در نمایشگاه هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: با برپایی 6 ایستگاه سلامت در اقصی نقاط استان خدماتی همچون چکاپ فشار و قند خون، توزیع ماسک، بسته بهداشتی و محلول ضدعفونی ارائه شد.

کمیلی اظهار کرد: در راستای آموزش پیشگیری از ابتلاء به کرونا و راه های انتقال این ویروس پنج تیم آموزشی به همت کانون های زابل، سراوان ، هامون وهیرمند اقدام به ارائه خدمات به مردم کردند.

گفتنی است دیدار با اعضای کانون ها توسط امام جمعه شهرستان ها، فضاسازی کانون های بسیج، تجلیل از مدافعان سلامت و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های انجام شده می باشد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdci35azzt1a5r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما