تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم قرارگاه قدس خدمت رسانی و ‏محرومیت زدایی است، گفت: بالغ بر 50 میلیارد ریال برای پروژه های محرومیت زدایی در این مرحله هزینه شده است.
هزینه 50 میلیاردی برای پروژه‌های محرومیت زدایی در "کورین"/از اهدای جهیزیه به نوعروسان، توزیع ویلچر بین معلولین تا کمک به معیشت محرومان
علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه محرومیت زدایی یکی از اقدامات طی رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) است، بیان کرد: یکی از اهداف قرارگاه قدس در راستای خدمات رسانی به مردم سیستان و بلوچستان ایجاد یک بستر مناسب همراه با آرامش و امنیت برای تداوم خدمت گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خطه عزیز و شهید پرور بوده است.

وی تصریح کرد: از سال ۸۸ با فعالیت نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان تاکنون پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی، اشتغالزایی، بهداشتی و درمانی بیشماری در اقصی نقاط محروم منطقه جنوب شرق به ویژه نقاط دوردست و صعب العبور ایجاد شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: همزمان با آغاز رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق نیز توجه به مسائل محرومیت زدایی و کمک به محرومین در حوزه‌های مختلف بهداشتی، آموزشی، کمک های ‏مومنانه، ترمیم و ساخت خانه‌های محرومین، تقویت مدارس و سایر عرصه ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ایجاد آمادگی و انتقال اقلام خدمت رسانی به محرومین همزمان بارزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه عمومی کورین، تنها بخشی از ارائه خدمات بی منت در این عرصه است.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور اظهار کرد: توزیع سبد معیشتی، توزیع آرد، اهدای جهیزیه به نوعروسان، توزیع ویلچر بین معلولین، اهدای انواع لوازم التحریر و لباس وکفش بین دانش آموزان، توزیع پتو، روفرشی و  لوازم گرمایشی مانند بخاری، توزیع بسته های بهداشتی، اسباب بازی به کودکان از جمله اقلام مدنظر در این مرحله است.

وی گفت: در تداوم ارائه خدمات محرومیت زدایی در قالب رزمایش محمد رسول الله(ص) و در راستای رفع تنش آبی در مناطقی که در تامین آب شرب بهداشتی با مشکل مواجه هستند، اقدام به توزیع و نصب تانکرهای ذخیره آب دو هزار لیتری خواهیم کرد.

به گفته جعفری، خرید و نصب دو دستگاه تصفیه آب روستایی با ظرفیت تصفیه 20 هزار لیتر آب در روز، ساخت 50 سرویس بهداشتی و حمام، تسطیح اراضی کشاورزی، احیا و تجهیر چاه های کشاورزی، مرمت منازل نیز از دیگر خدمات عمرانی در دستورکار طی انجام این رزمایش بزرگ می باشد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور ارزش ریالی این مرحله از خدمات محرومیت زدایی را بالغ بر 50میلیارد دانست و گفت: برنامه های خدماتی و زیر ساختی متعدد دیگری برای این منطقه درنظر گرفته شده که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcammn6049ny61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها