کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نذر سردار؛

همدلی و مواسات گروه جهادی یاوران سلامت همچنان ادامه دارد/ توزیع هزار قرص نان رایگان به نیت حاج قاسم سلیمانی در زاهدان

28 دی 1400 ساعت 19:01

گروه جهادی یاوران سلامت پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تداوم همدلی و مواسات با نیازمندان، طرح توزیع نان صلواتی به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در نانوایی های شهر زاهدان اجرا کردند.


نادر میری، مسئول گروه جهادی یاوران سلامت پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم از ویژگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی بود، بیان کرد: در تداوم نهضت کمک های مومنانه با هدف لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به معیشت نیازمندان، گروه جهادی یاوران سلامت با رویکرد خدمت رسانی و ارائه خدمات بی منت که یکی از ویژگی‌های رفتاری شهید سلیمانی بود اقدام به اجرای نذر برای سردار دلها کرد.

ارائه خدمت بی منت از ویژگی‌های رفتاری شهید سلیمانی

وی با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی خدمت بدون منت به مردم، افزود: در این راستا که هزینه آن به همت خیرین و گروه‌های جهادی پرداخت شد نانوایی‌های شهر زاهدان در چندین نوبت اقدام به پرداخت نان صلواتی به نیت شهید سلیمانی کردند.

به گفته میری، این اقدام به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار رشید جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی برای کمک به نیازمندان اجرا شد، که برای اجرایی شدن این اقدام مبلغ ۱۰ میلیون توسط جهادگر بسیجی دکتر میری، خیرین مهدوی، بسیج کارمندان سپاه سلمان به نانوایی‌ها پرداخت شد.

وی یکی از اهداف اجرای این طرح را در راستای اجرای کمک مومنانه به همت گروه جهادی یاوران سلامت با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر مواجه با بیماری کرونا دانست و ادامه داد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از نانوایی‌ها به نیت شادی روح سردار دلها اقدام به توزیع نان صلواتی بین مردم محله خود به ویژه نیازمندان خواهند کرد.

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بخش دیگر سخنان خود گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا برنامه‌های متعددی مانند توزیع سبد معیشتی و بهداشتی، توزیع غذای گرم، ذبح قربانی و توزیع لوازم التحریر توسط این گروه جهادی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا اجرایی شده است.

بسیج حافظ انقلاب و خدمتگذار و دلسوز مردم است

وی با تاکید بر این مطلب که توزیع نان گرم یکی از اقدامات خداپسندانه خیرین در این گروه جهادی است، اذعان کرد: ویزیت رایگان بیماران در عرصه داندانپزشکی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این مدت می باشد.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج و دبیر شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: در طی دو سال آغاز همه گیری کرونا در کشور، مدافعین سلامت به حق، جهادگران و بسیجیان واقعی بوده و هستند که جانانه در راه حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 وی با بیان اینکه امروز بسیج حافظ انقلاب و خدمتگذار و دلسوز مردم است و توانسته در عرصه ها و برهه های مختلف انقلاب اسلامی توانمندی و اثرگذاری خود را ثابت کند، افزود: بسیج نه تنها در حل مسائل مختلف کشور پیش قدم بوده، بلکه با وقوع بحران ها و حوادث گوناگون برای کمک رسانی در هر نقطه ایی حضور فعال و چشم گیری داشته که نمونه بارز آن را در بحران همه گیری کرونا شاهد بودیم.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 145488

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/145488/همدلی-مواسات-گروه-جهادی-یاوران-سلامت-همچنان-ادامه-توزیع-هزار-قرص-نان-رایگان-نیت-حاج-قاسم-سلیمانی-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir