تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹
علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور محرومیت‌زدایی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی مجموعه سپاه و بسیج دانست و گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۶۰۰ منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل بهره برداران خواهد شد.
تحویل ۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد به همت قرارگاه قدس/توزیع۱۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه در دهه فجر
علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه جهاد امروز در عرصه محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان، محرومان و مستضعفان است، بیان کرد: امام خمینی(ره) همیشه خود را خدمت‌گذار و مردم را ولی‌نعمت خود و مسئولان می‌دانستند و امروز نباید اجازه داد که تفکر حضرت امام خمینی(ره) تحریف شود.

وی با اشاره به اینکه همگان باید با الگوگیری از امام خمینی (ره) و پیروی از مقام عظمای ولایت برای رفع مشکلات مردم به ویژه مستضعفان و محرومان تلاش کنیم، تصریح کرد: توجه به ملت‌های مسلمان دنیا،مرعوب نشدن در مقابل قدرت‌های جهانی و مستکبرین، ایجاد قسط وعدل، حمایت بی‌دریغ از مستضعفان و محرومان از ویژگی‌های برجسته امام راحل بود.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در بیش از چهار دهه از عمر پر برکت خود پیچ و خم های زیادی در مسائل اقتصادی، سیاسی و بین المللی سپری کرده است، گفت: رمز این پیروزی، عزت و اقتدار در ولایت پذیری، اخلاص و همدلی و وحدت نهفته است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه و بسیج الگویی برای تمام آزادی خواهان دنیا بوده و در تمامی عرصه ها برای کاهش آلام مردم حضور پررنگ و موثری دارند، گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در تداوم الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی تعدادی پروژه عمرانی در اقصی نقاط سیستان وبلوچستان با هدف محرومیت زدایی و رسیدگی به مستضعفان افتتاح خواهد شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور تصریح کرد: ساخت ۶۰۰  منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)توسط قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان یکی از برنامه های مهم در دهه فجر است که در ۱۷ بهمن ماه این واحدها تحویل بهره برداران خواهد شد.

وی افزود: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات نیروی زمینی سپاه است، در همین زمینه با هدف ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقایی فرهنگ خانواده و حمایت از کالای داخلی تعداد ۵۰ سری جهیزیه بین نوعروسان شیعه و سنی در استان توزیع خواهد شد که تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

وی جمع کل خدمت ارائه شده در این عرصه را ۷۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل هفت قلم کالا و به ارزش  ۱۵ میلیون تومان هزینه در برداشت.

جعفری در ادامه به تداوم رزمایش کمک های مومنانه پیرو لبیک به فرامین رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل هفت هزار و ۳۰۰ عدد کیسه آرد، و سه هزار۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcfytdy1w6djca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها