تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳
نادر میر، فرمانده پایگاه بسیج شهدای کارمند دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیره اهل بیت(ع)، بهترین الگوی کمک های مومنانه است و خوشبختانه در ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات و کمبودها، روحیه دستگیری از نیازمندان همچنان جاری و ساری است.
عیدانه خیران زاهدانی به نیازمندان با بهره گیری از سیره اهل بیت علیهم السلام/ بیش از 30 بسته معیشتی توزیع شد
نادر میر در گفت وگو با عصرهامون با اشاره به اینکه انفاق به نیازمندان در حالت تنگدستی یکی از مهم‌ترین موضوعات ایمانی در روایات است، بیان کرد: در روایت های مختلف داریم که یکی از خصایص مومنان رسیدگی به نیازمندان و پرداخت حق محرومان از مال و اموال خویش است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در تداوم رزمایش کمک های مومنانه به یاد شهید سلیمانی علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم، با تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و پخش تبرکات فاطمی ورضوی اقدام به کاهش آلام این قشر از جامعه در دستور کار بوده است.

این جراح و داندانپزشک بسیجی اضافه کرد: هم اینک به مناسبت ایام نیمه شعبان و در ایام عید نوروز، بیش از 30 بسته غذایی و معیشتی به همراه تبرکات فاطمی و با همکاری شماری از خیرین برای خانواده‌های نیازمند در شهرستان زاهدان تهیه و توزیع شد.

وی ارزش هر بسته غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن، شکلات، حبوبات  را یک میلیون و 600 هزار تومان دانست و گفت: سیره اهل بیت(ع) الگویی برای کمک مومنانه است تا با الگوگیری از فرهنگ دینی و ائمه اطهار(ع) به نیازمندان در این شرایط کمک شود.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای کارمند دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  ادامه داد: جمع آوری کمک های خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان از کارهای ارزشمند در عرصه اجتماعی است که می تواند آلام آسیب دیدگان را کاهش دهد.

وی در بخش دیگر به دیدار جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با خانواده شهید محسن باقری از شهدای مدافع سلامت استان اشاره کرد و گفت: عیادت از بیماران، تکریم وتعظیم فرزندان شهدا، توزیع بسته معیشتی تحت عنوان بهارمهدوی وشهدایی، انجام خدمات دندانپزشکی رایگان در راستای عمل به شعار سال و ارائه خدمت بی منت به نیازمندان از جمله برنامه های انجام شده است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgt39qnak9ty4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما