ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - سپاه در همه بحران ها یاری گر مردم است/ عزت آفرینی، ایجاد اقتدار و غرور آفرینی ملی، مرهون حماسه آفرینی سبزپوشان نظام - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان:

سپاه در همه بحران ها یاری گر مردم است/ عزت آفرینی، ایجاد اقتدار و غرور آفرینی ملی، مرهون حماسه آفرینی سبزپوشان نظام

2 ارديبهشت 1401 ساعت 8:24

سردار محمد اکبر نوتی زهی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول دوران پر برکت انقلاب، علاوه بر عزت آفرینی، ایجاد اقتدار و غرور آفرینی ملی، سایه شوم تهدید و ترعیب را از کشور ایران دفع کرده وتکیه گاهی برای محرومان و مستضعفان است.


سردار محمد اکبر نوتی زهی، یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از زمان تأسیس خود همواره منشأ خدمات بسیاری برای مردم بوده است، بیان کرد: تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر معمار کبیر انقلاب (ره) یکی از آثار و برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به واسطه حرکت هوشمندانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی(ره) مسیر روشنی را در پیش گرفته و در ادامه راه نورانی خود با رهبری های هوشمندانه و حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و همراهی آحاد جامعه توانسته است از سد دشمنی ها، مشکلات و همه تحریم ها با اقتدار و سلامت عبور کند.

این سرطایفه اضافه کرد: سپاه پاسداران از ابتدا تاکنون در تمامی عرصه ها و بحران ها با پیشرفت روزافزون در حوزه های مختلف نظامی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی توانسته یاری گر مردم باشد.

وی تاکید کرد: وجود و حضور این نیروی مردمی در عرصه های مختلف به ویژه یاری رساندن به جبهه مقاومت اسلامی و خنثی‌سازی فتنه‌ها و تحرکات ضد امنیتی و تروریستی استکبار جهانی و مزدوران به وضوح روشن بوده، و مایه آرامش، امنیت و آسایش ملت به شمار می رود.

نوتی زهی ادامه داد: برپایی بیمارستان های صحرایی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان، آبادانی و پیشرفت مناطق محروم، مدرسه سازی، ساخت خانه برای محرومین و نیازمندان، جاده سازی و فراهم آوردن زمینه اشتغال تنها بخش از اقدامات سپاه پاسداران به شمار می رود، که همگان قدردان زحمات سبزپوشان نظام هستیم، چرا که بدون هیچ چشم داشتی در این مسیر گام برداشته و مرهم درد نیازمندان هستند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات سپاه قابل قیاس با هیچ ارگانی نیست، اظهار کرد: اگر حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک پاسدار برای نابودی داعش قدم بر نمی داشت، اکنون شاهد این امنیت، آسایش و رفاه در کشور نبودیم، بلکه سرنوشت کشورهای همسایه و منطقه هم نامعلوم بود.

این سرطایفه در ادامه سخنان خود به اجرای رزمایش کمک های مومنانه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون شاهد برگزاری رزمایش کمک های مومنانه مبنی بر تهیه و ‏توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های ماثر و نیازمند توسط سپاه هستیم، که این اقدام مرهمی بر دردهای خانواده های نیازمند در اقصی نقاط این خطه از کشور شده است.

 وی افزایش وحدت، همدلی و برادری بین اقوام و مذاهب را یکی از اقدامات سپاه دانست و خاطر نشان کرد: به جرات می توان گفت تنها کشوری هستیم که اجازه حضور هیچ اجنبی را به داخل مرزها نداده ایم، آثار حضور سپاه امروز در همه نقاط کشور دیده می شود و این بیانگر خدمت بی منت به مردم است.

نوتی زهی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در مواقع خطر پیشتاز است، ورود برای ساخت واکسن کرونا یکی از افتخاراتی بود که توسط این نهاد مردمی رقم خورد و مایه عزت و عظت دوچندان ملت ایران در مقابل بیگانگان شد.

 انتهای پیام/


کد مطلب: 147516

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/147516/سپاه-همه-بحران-یاری-گر-مردم-عزت-آفرینی-ایجاد-اقتدار-غرور-ملی-مرهون-حماسه-سبزپوشان-نظام

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir