تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۸
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا پیری گفت: امروز باید الگوی مقاومتی امام را برای نسل جوان که امام را ندیدند بازخوانی و در تمام عرصه ها توسعه دهیم.
مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی ریشه در اندیشه و راه امام خمینی(ره) دارد/آشنایی نسل جوان با آرمان های امام راحل یک ضرورت است
حجت الاسلام محمدرضا پیری، یکی از اساتید حوزوی قم در گفتگو با عصرهامون با اشاره به سخنان مقام معظم در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، بیان کرد: بنا به فرموده رهبری امام فقط امام دیروز نیست، امام امروز و امام فردا هست باید الگوی امام را برای نسل حاضر بازخوانی کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت باز خوانی الگوی امام که نیاز جامعه امروز است، افزود: امام در دورانی که نه نیروی انسانی خاصی داشت، نه منابع مالی خاصی نه منابع تشکیلاتی خاصی توانست رژیم ستم شاهی را شکست دهد و انقلاب کند و مقاومت اسلامی را در دنیا نهادینه سازد.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: در دوران فعلی  که منابع مالی، انسانی و منابع تشکیلاتی داریم، باید الگوی مقاومتی امام را که در نداری ها توانست انقلاب کند را برای نسل جوان امروز بازخوانی و احیا کنیم.

وی بیان کرد: الگوی مقاومتی امام راحل که الگوی اصیل و موفقی است می تواند برای نسل حاضر و نسل بعدی کارساز  و‌ گره گشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پیری با اشاره به اینکه برخی کشورهای اسلامی در حال مبارزه با استکبار هستند، ادامه داد: باید الگوی مقاومت اسلامی امام و مدل مبارزاتی امام  برای این کشورها بازخوانی و نهادینه شود، تا به پیروزی واقعی برسند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: برای جامعه ایرانی خود همان الگوی مقاومتی امام را که در حوزه سیاسی بود را امتداد دهیم به حوزه اقتصاد مقاومتی، حوزه مدیریت جهادی و این الگوی امام را در تمامی بخش ها توسعه دهیم تا به موفقیت های موثر برسیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccx4qsm2bq0p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما