تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲
پوشش و حجاب مانع موفقیت بانوان در رقابت و برنامه‌های ورزشی نیست، اینکه بتوان پرچم کشور بالا برد و سکوهای موفقیت را فتح کرد، نشان از اراده قوی و عزم راسخ بانوان ایرانی دارد.
حجاب، مانع موفقیت ورزشکاران نیست/دختران حتماً یک رشته ورزشی در برنامه زندگی داشته باشند
به گزارش عصرهامون، دختران ورزشکار زیادی در کشور ما هستند که با حجاب اسلامی در میادین ورزشی همیشه درخشیده اند، و حجاب و پوشش اسلامی بر خلاف نظر غربی ها به هیچ وجه مانع پیشرفت در ورزش آنان نشده است، به بهانه روز دختر به سراغ یکی از این دختران موفق در عرصه ورزش رفتیم تا با او و افتخارات ورزشی اش بیشتر آشنا شویم.

آیلین قلی زاده بانوی ۱۷ ،ساله موفق در عرصه ورزش به خبرنگار ما گفت: ورزش را از ۱۲ سالگی و با تیراندازی با تپانچه آغاز کرده است.

وی افزود: سال ۹۷ مقام اول المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده سنی نوجوانان را کسب کرده است.

این بانوی جوان ورزشکار، کسب مقام های اول و دوم مسابقات آزاد کشوری  در رشته تپانچه در اردیبهشت ماه سال‌جاری  را از دیگر افتخارات ورزشی خود در سطح کشور عنوان کرد.

وی مشوق اصلی خود در ورزش را مادرش نام برد و بیان کرد:  مادرش خود نیز نایب رییس هئیت تیراندازی استان است.

 قلی زاده در خصوص اینکه آیا حجاب مانع ورزش است گفت: حجاب به هیچ وجه مانع ورزش كردن نیست و بلکه باعث برقراری آرامش و تمرکز بیشتر در ورزش هم میشود.

وی با بیان اینکه ورزش می تواند نقش مثبت و اثر گذار در زندگی فردی و اجتماعی افراد داشته باشد گفت: به دختران توصیه میکنم حتما ورزش را در برنامه زندگی خود داشته باشند، چون ورزش علاوه بر. ایجاد شور و نشاط، اثرات بسیار مثبتی در زندگی شخصی و  اجتماعی دارد.

این بانوی ورزشکار  در پاسخ به این سوال که آیا ورزش مانع پیشرفت در تحصیل می شود افزود:در این مدت که به ورزش مشغول هستم  به هیچ وجه به درس و سایر فعالیت های زندگی من لطمه ای وارد نشده و با یک برنامه ریزی و مدیریت درست می شود به همه فعالیت های درسی، ورزشی و اجتماعی خود بپردازیم.

وی در پایان بیان کرد:  از اینکه یک دختر موفق در عرصه ورزش هستم، افتخار و  این موفقیت باعث رغبت و اشتیاق بیشتر من  برای تلاش در  کسب موفقیت های بالاتر  شده است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdccs4qse2bq0p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما