تاریخ انتشار :جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵
واکنش سران طوایف سیستان وبلوچستان به اتفاقات اخیر؛

بصیرت و هوشمندی ملت ایران ضامن شکست دشمنان است/ صف مردم از اغتشاش گران جداست

سران طوایف سیستان وبلوچستان در واکنش به اتفاقات اخیر با بیان اینکه بصیرت و هوشمندی ملت ایران ضامن شکست دشمنان است، گفتند: همگان باید تابع قانون باشند.
بصیرت و هوشمندی ملت ایران ضامن شکست دشمنان است/ صف مردم از اغتشاش گران جداست
سردار خوبیار شهنوازی، یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: این روزها شاهد برخی شلوغی ها در پاره ای از نقاط کشور هستیم که آسایش و آرامش مردم را بر هم زده و منجر به بروز خساراتی به اموال عمومی و یا بی حرمتی به نیروهای نظامی و انتظامی شده که این اقدامات به شدت محکوم است.

وی گفت: توهین به مقدسات نظام و انقلاب اقدامی ددمنشانه از سوی اراذل و اوباش به شمار می رود که خط این گروه ها از مردم عادی جدا است، مردم با هوشیاری و بصیرت باید خط دشمن را بشناسند و با آگاهی نقشه شوم دشمنان که اصل نظام و اسلام را نشانه گرفته، خنثی کنند.
 
هداف اصلی دشمن ضربه به نظام و اسلام است

سردار عزیز احمد ریگی، یکی دیگر از سران طوایف میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: توهین به مقدسات کشور، آتش زدن قرآن و پرچم به شدت محکوم بوده و با هدف ضربه به اصل نظام و اسلام از سوی گروهی اجیر شده از سوی دشمنان پیش می رود که باید همگان با اتحاد، همدلی و بصیرت بار دیگر توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: خط اراذل و اوباش از مردم جدا است چرا که این گروه ها با خسارت به اموال عمومی، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و نادیده گرفتن منافع ملت و کشور آرامش، آسایش و امنیت را خدشه دار می کنند.
 
همگان باید تابع قانون باشند

سردار باران درازهی از سران طوایف شهرستان سراوان افزود: ایجاد شلوغی و اغتشاش در پاره ای از نقاط توسط عده ای از اراذل و اوباش که با هدف برهم زدن نظم و امنیت و به بهانه های واهی انجام می شود به شدت محکوم بوده چرا که کشور قانون دارد و اگر گروه یا افرادی مطالبه ای دارند باید از طریق قانون پیگیری کنند نه اینکه با توهین به مقدسات یا نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و یا خسارت به اموال عمومی در مسیر دشمن گام بردارند.
 
صف مردم از اغتشاش گران جداست

سردار حاج بهادر شعلی بر عیسی زهی از سران طوایف ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه گروهی از اراذل و اوباش مبنی بر توهین به مقدسات، بیان کرد: خط و مشی این افراد از مردم جداست، ایجاد رعب و وحشت در جامعه، خسارت به اموال عمومی و اخلال در نظم و امنیت از اهداف دشمنان نظام و اسلام است.

وی گفت: دشمنان شب و روز در تلاش برای اجرای توطئه های شوم علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و برای نیل به اهداف از هر روش و ابزاری استفاده می کنند، مردم باید هوشیار و آگاه بوده دشمن را بشناسند و بدانند که منافع ملت برای آنان اهمیتی ندارد.
 
دشمن با بصیرت مردم روسیاه می شود

سردار محمد شاهوزهی از سران طوایف شهر زاهدان در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه جوانان فریب تحرکات دشمنان را نخورند چرا کشور قانون دارد و همگان باید تابع قانون باشند، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن نقشه می کشد تا از هر ترفندی به ایران اسلامی لطمه بزند این شلوغی ها و اغتشاشات کار دشمنان و گروه های منافق است.

وی تاکید کرد: حساب اراذل و اوباش از مردم عادی جداست، این افراد که با دسیسه دشمن اقدام به انجام اقدامات ددمنشانه می کنند و آسایش و آرامش مردم را بر هم زده اند.

این سرطایفه ادامه داد: اقدام توهین کنندگان به مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بی حجابی، آتش زدن پرچم یا قرآن به شدت محکوم است، برای سرافرازی این پرچم خون های زیادی نثار شده و پرچم نماد هویت هر کشور است.

شاهوزهی با اشاره به اینکه تخریب اموال عمومی به هیچ وجه جایز نیست، گفت: شلوغی های اخیر با هدف ضربه به اصل نظام و اسلام در دستور کار دشمنان قرار گرفته اما ملت ایران از هر قوم و مذهبی بار دیگر با بصیرت و هوشیاری دشمن را ناکام، مایوس و روسیاه می کنند.
 
وارد کردن خسارت به اموال عمومی جرمی نابخشودنی است

سردار احمد هاشمزهی از سران طوایف شهرستان تفتان در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه صف مردم از اراذل و اوباش که اجیر شده دشمنان هستند جدا است، افزود: ملت بصیر و آگاه ایران از هر قوم و مذهبی هوشیار بوده و اجازه نمی دهند دشمن با جنگ روانی باعث تشویش اذهان عمومی شود؛ این ملت با ولایتمداری و هوشیاری بار دیگر توطئه دشمن را خنثی می کند.

وی ادامه داد: خسارت به اموال عمومی، ایجاد رعب و وحشت و توهین به مقدسات اقدامی نابخشودنی است و نشان می دهد دشمن برای تحقق اهداف شوم خود منافع مردم را در نظر نمی گیرد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjovev8uqeiiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما