تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲
محمد هادی اوین گفت: دفاع مقدس، جلوه ای بارز از وحدت، رشادت ها و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار است.
دفاع مقدس، جلوه ای از وحدت و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار است
به گزارش عصرهامون، محمد هادی اوین، کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس با ایام ماه صفر تقارن پیدا کرده است، بیان کرد: دفاع مقدس الهاماتی از مکتب اهل بیت(س) و پیامبر اکرم (ص) دارد که الهام‌بخش رزمندگان اسلام بود و با تملک و تاسی به این آموزه ها و الهامات توانستند صفحات درخشانی را در تاریخ انقلاب رزمندگان رقم بزنند.

وی افزود: آنچه که دفاع مقدس را توانست در دوران غربت و تنهایی ایران پس از انقلاب اسلامی پیش ببرد اتحاد، هم دلی و بصیرت فوق العاده ای مردم در کنار یکدیگر بود.

اوین تصریح کرد: با وجود همه کمبودها و فشارهای بین المللی و با توجه به بصیرت رزمندگان، استکبار را می‌شناختند و همه اقوام مختلف در مسئله جنگ یک دل و اتحاد بودند و توانستند کشور را در بزرگترین جنگ کلاسیک قرن حفظ کنند و از فروپاشی نجات دهند.

کارشناسی سیاسی اذعان کرد: در آن زمان دشمن آشکارا به کشور حمله کرد و همه دشمن را می شناختند و می دانستند کشور عراق به تنهایی نمی تواند این جنگ را رقم بزند و ابر قدرت های مختلفی این جنگ را هدایت می کنند و موجب شد مردم استکبار را بشناسند.

وی ادامه داد: در حادثه جنگ اگر وحدت ملی و بصیرت نبود اتفاقاتی بدی می توانست در کشور رقم خورد اما با تمسک به فرمایشات رهبری مردم توانستند با چنگ و دندان کشور را حفظ کنند.

اوین با بیان اینکه دفاع مقدس با سربلندی، بصیرت و دشمن شناسی تموم شد، گفت: در حال حاضر دشمن در جنگ مستقیم با ما نیست اما دشمنیش با ایران تمام نشده و از مرزهای دیگر نفوذ کرده است، اگر دشمن شناسی و بصیرت را ادامه دهیم و بدانیم جبهه استکبار دلسوز برای ما نیست می توانیم دوران های پس از دفاع مقدس را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcai6n6y49nmi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها