تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۰
غلامرضا ملایی با اشاره به خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف گفت: اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق محروم سبب افزایش امید در جامعه می‌شود.
خدمات گروه‌های جهادی مایه امید آفرینی در بین مردم است/ از مرمت مدرسه آسیب دیده در حوادث اخیر تا توزیع رایگان ۱۰۰ کیسه آرد بین خبازان زاهدانی
غلامرضا ملایی، مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه اغتشاشگران در حوادث اخیر سیستان وبلوچستان به هیچ چیز حتی عابر بانک ها، مدارس و بانک ها هم رحم نکردند، بیان کرد: اگر چه اغتشاشگران با آتش زدن چند مدرسه در زاهدان و خاش به عرصه سوادآموزی دانش آموزان ضربه زدند اما در راستای خنثی سازی اهداف شوم آنان گروه های جهادی بسیج با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدام به مرمت و بازسازی مدارس آسیب دیده کردند.

وی تصریح کرد: پس از بازدیدی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مدیرکل اداره نوسازی از مدرسه "استقلال در خیابان مجدیه زاهدان" صورت گرفت، قرار شد تا بسیج سازندگی با همکاری این دو ارگان مدرسه فوق که از مدار آموزشی خارج شده است را مرمت و بازسازی کنند.

ملایی ادامه داد: در این زمینه چهار گروه جهادی متشکل از ۴۰ نیرو با هدف خدمت بی منت اقدام به جمع آوری و خروج نخاله ها از مدرسه و از سوی دیگر رنگ آمیزی کلاس های درس کرده تا از صبح شنبه ۱۶ مهرماه دانش آموزانی که روند آموزشی آنان مورد هدف گروه های اغتشاش گر و معاند قرار گرفته بود، بتوانند بر سر کلاس درس حاضر شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق محروم سبب افزایش امید در بین مردم می شود، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد تا سایر مدارس شهرستان های خاش و زاهدان که در حوادث اخیر دچار خسارت شده و آسیب دیدند را با همکاری سایر ارگان ها مرمت و بازسازی کند.

مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان در ادامه به اقدامات انجام شده گروه های جهادی در راستای کاهش صفوف نانوایی اشاره کرد و افزود: در پی حوادث اخیر گروه های جهادی با شناسایی خبازان فعال حتی نانوایان خانگی آزادپز، اقدام به توزیع ۱۰۰ کیسه آرد جهت پخت نان و توزیع بین خانوارهای نیازمند کردند.

ملایی خاطر نشان کرد: توزیع لوازم التحریر و اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی با کمک گروه های جهادی در نقاط حاشیه شهر از دیگر اقداماتی به شمار می رود که به همت بسیجیان جهادگر انجام شده است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcivzazvt1awv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما