تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱
عبدالله حسین بر گفت: برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ورزشی توسط بانوان باحجاب کشور و یا اهدای مدال های قهرمانی ورزشکاران به خانواده های شهدا عامل شعف، افتخار و مباهات است.
افتخارآفرینی بانوان ورزشکار با حجاب و اهدای مدال به خانواده شهدا باعث مباهات است
عبدالله حسین بر، قهرمان دفاع شخصی جهان در گفت وگو با عصرهامون با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار، بیان کرد: سیره و منش شهدا به ویژه شهدای ورزشکار سرلوحه زندگی‌ جامعه ورزشی است، امروز، مرهون زحمات و خدمات همه کسانی هستیم که با تمام وجود به دنبال ایجاد آسایش و رفاه و امنیت در کشور هستند و در این راه ایثارگری کرده و به درجه عالی شهادت رسیده اند.

وی افزود: دین ما اسلام است بارها پیش آمده در مسابقات بانوان ورزشکار ما بر سکوی قهرمانی با حجاب اسلامی و دست ندادن با مرد بیگانه ایستاده و یا ورزشکاران دیگر پس از پیروزی بر حریف و کسب مدال آن را به خانواده های شهدا اهدا کرده و پس از هر بار قهرمانی بوسه بر پرچم کشور می زنند این اقدامات خط قرمزهای ما بوده و بدان افتخار می کنیم و مایه ارزش و افتخار ما است.

قهرمان دفاع شخصی جهان ادامه داد: همانطور که در بیانات رهبر انقلاب آمده است پایبندی ورزشکاران و مدیران ورزشی به مسائل دینی و حضور جهادی چهره‌ها در میادین، تأثیر معنوی زیادی بر افراد مستعد دارد؛ در این عرصه نیز بارها پیش آمده شاهد حضور جهادی ورزشکاران برای خدمت به مردم و کشور به صورت قلبی و اعتقادی بوده ایم که این اقدامات ارزشمند و اثرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی عامل سلامت جسم و نشاط روح است، گفت: اهمیت به ورزش های همگانی باید مورد توجه همگان قرار گیرد چرا که ورزش همگانی یک ضرورت برای زندگی انسان به شمار می رود.

حسین بر تصریح کرد: تحرک و شادابی علاوه بر سلامت تن و روان باعث القای شادابی و حس خوب خواهد شد، از سوی دیگر نیز به فرد در انجام فعالیت های روزانه انرژی و روحیه می دهد.

به گفته این قهرمان دفاع شخصی جهان، زمانی ارزش و اهمیت ورزش همگانی را درک خواهیم کرد که این مهم را در برنامه روزانه قرار داده و به صورت منظم انجام دهیم آن وقت تجریه و حس خوب ورزش کردن بر همگان نمایان می شود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdca06n6w49nmo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما