تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۷
به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

بسیج خدمتگذار مردم است

برنامه های  متعدد از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا تا اهدای خون و برگزاری میز خدمت در هفته بسیج توسط خواهران بسیجی برگزار شده است.
بسیج خدمتگذار مردم است
به گزارش عصرهامون به نقل از  تفتان ما، مطهره خمر فرمانده حوزه مقاومت کوثر خواهران شهرستان خاش گفت: به مناسبت هفته بسیج خواهران بسیجی فعالیت های متعددی با توجه به شعار امسال هفته بسیج که بسیج خدمتگذار مردم است در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده اند.

خمر بیان کرد: برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر در راستای تشویق و ترغیب دختران  جوان به حجاب و اینکه حجاب به معنای منزوی قرار دادن زن نیست و چنین برداشت هایی کاملا غلط و انحرافی است مسئله ی حجاب به معنای جلوگیری از اختلاط و بی قید و بندی زن و مرد در جامعه می باشد.

خمر اظهار کرد: با توجه به فرمایشات و تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین که امری قطعی و فوری است نشست های روشنگری پیرامون موضوعات علمی و سیاسی با محوریت پایگاه های مقاومت در نقاط مختلف شهرستان خاش برگزار شده است.


فرمانده حوزه مقاومت خواهران افزود: امروز دخالت دشمنان در حوادث و اغتشاشات خیابانی مورد تأیید همه است و با برگزاری نشست های روشنگری و بالا بردن سطح آگاهی مردم می توان آنها را نسبت به خیلی از مسائل هوشیار کرد.

مطهره خمر گفت:برگزاری کارگاه های مادران پرچمدار و سبک زندگی اسلامی در راستای مقابله با جنگ نرم، فضای مجازی، آسیب های ماهواره و... از دیگر برنامه های اجرایی توسط خواهران بسیجی این حوزه بوده است.
خمر اساسی ترین آسیب در عرصه فضای مجازی را ارتباط گیری دانش آموزان و استفاده غیر اصولی و عدم آگاهی آنها از تلفن همراه و شبکه های اجتماعی دانست که با برپایی کارگاه های آموزشی میتوان تا حد زیادی این مشکل را رفع کرد.

خمر با اشاره به اهمیت قران در زندگی فردی و اجتماعی گفت:  برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری پویش ملی قرآن بهترین پناه در هفته بسیج از برنامه های دیگر انجام گرفته توسط خواهران بوده که مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.


فرمانده حوزه کوثر خواهران اهمیت و بالا بردن آگاهی در عرصه مجازی را مهم برشمرد و افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری که قوی شدن کشور جزو هدفهای ما است و ابعاد قوت ابعاد وسیعی است امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسان هاست و در همه ی دنیا قوت در این زمینه حیاتی می باشد باید با نگاهی ویژه در این عرصه حضور و فعالیت داشته باشیم.

مطهره خمر از دیگر برنامه های اجرا شده توسط خواهران  به مسابقات نقاشی، میقات صالحین، اهدای خون، مسابقه کتاب خوانی، مسابقه شطرنج، اهدای لوازم التحریر، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و... اشاره کرد که تمامی این برنامه ها در راستای خدمت رسانی به مردم انجام گرفته است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdss0fzyt0ko6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما