تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲
خدیجه منصور بستانی گفت: مجاهدت های بسیج از حفظ ارزش های انقلاب تا دفاع از حرم باعث شده است تا همچون مدال افتخار در کشور بدرخشد.
درخشش بسیج به عنوان مدال افتخار در کشور/از حفظ ارزش‌های انقلاب تا دفاع از حرم
به گزارش عصرهامون، خدیجه منصور بستانی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا با توجه به روایت رهبر انقلاب از عرصه فداکاری بسیج در کشور بیان کرد: بسیج مجاهدان و ایثارگرانی را در خود تربیت کرده است که امروز در عالم اسلامی، از مظلومین و ارزش های اسلامی حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی افزود: بسیج فقط در عرصه های دفاعی و نظامی فعالیت نمی کند بلکه تشکیلات بسیج برای تمام صحنه های انقلاب و حفظ ارزش های نظام در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی تا حضور در حوادث طبیعی و کمک رسانی به مردم آسیب دیده، سازندگی، محرومیت‌زدایی، جنگ نرم و رسانه، مقابله با تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی همه این موارد نقش بسیج را اثرگذار کرده است.

بستانی ادامه داد: رشادت های مدافعان سلامت از دفاع مقدس تا دفاع حرم و شرایط سخت کرونایی بر کسی پوشیده نیست و  شاهد مجاهدت های بسیجیان از زمان بروز و ظهور ویروس منحوس کرونا که در خط مقدم کارزار نظام سلامت حماسه آفرینی کردند و در خدمت رسانی جبهه سلامت پیشتاز و پیشگام بودند.

منصور بستانی با بیان اینکه امروز بسیج به عنوان یک مدال افتخار در کشور می درخشد تصریح کرد: بسیج در همه بحران ها از مدیران بسیجی تا بسیجیانی که برای کمک به مردم مانند زلزله سرپل ذهاب و سایر حوادث احساس تکلیف کردند و به کمک آسیب دیدگان علاوه بر حضور در بحران های مبارزه با بیماری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در بحران های زلزله و سیل هم یادگاری ارزشمند از خود به جای گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس ده ها هزار شهید بسیجی در راه حفظ تمامیت ارضی، اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‌های مختلف شهدای بسیجی بسیاری در راه پیشرفت و برقراری نظم و امنیت و پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: امروز هم بسیجیان به صورت آتش به اختیار در صحنه های مختلف فعالیت دارند و آماده فداکاری و ایثار هستند از جمله در عرصه‌ جنگ اقتصادی برای محرومیت زدایی به فرموده مقام معظم رهبری لبیک گفته اند و در عرصه‌ جنگ نرم هم بسیجیان افسران جنگ نرم هستند و فعالان فضای مجازی به شمار می روند.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcco1qs12bqp08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها