تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان:

خشم و کینه امروز دشمنان نتیجه مقاومت ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک گفت: علت کینه دشمنان و اغتشاشات اخیر با هدف برهم زدن آرامش و امنیت کشور و ملت انجام شد، ایستادن در جبهه حق و پیشرفت های چشمگیر ایران است.
خشم و کینه امروز دشمنان نتیجه مقاومت ملت ایران است
حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون ضمن تسلیت ایام به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به اینکه مبارزه با مستکبرین، ظالمین و جبهه باطل از اول خلقت آدم وجود داشته است، بیان کرد: دو جبهه حق و باطل همیشه در مقابل هم بوده اند امروز دشمنان جمهوری اسلامی که به گفته مقام معظم رهبری "اینها با کشور ایران و با استقلال آن مخالف هستند"؛ می خواهند کشورها را به سلطه خود در بیاورند.

وی افزود: مخالفت ها و اقدامات تروریستی که امروز دشمنان این کشور انجام می دهند از ابتدای تاریخ بشریت وجود داشته، باید در این جبهه مقاومت و ایستادگی کرد، نباید خسته شد؛ چنان که شانزدهمین روز از آذر ماه هر سال نماد مخالفت با آمریکا و استکبار است.

این مقام مسئول ادامه داد: در زمان بعثت اسلام و حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها هم این مقابله و مواجهه به روشنی نمایان است، وقتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در مدینه حکومت اسلامی تشکیل می دهند دشمنان اسلام شروع به توطئه ریزی می کنند به گونه ای که در طی 10 سال از زندگی ایشان در مدینه بیش از 100 جنگ به پیغمبر اسلام(س) تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: در عرصه جنگ اقتصادی، تبلیغاتی، رسانه ای، در هشت سال دفاع مقدس و یا امروز هم که به فرموده رهبر انقلاب دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته و در تمامی حوزه ها هجوم آورده؛ امروز هم همان مواجهه تداوم دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: علت کینه دشمنان ایستادن ایران در جبهه حق است، ما می خواهیم از قدرت های دنیا مستقل باشیم و نمی خواهیم زیر یوق و اسارت آنها باشیم و در سلطه دشمنان به سر ببریم؛ بر این اساس تا وقتی بر اعتقادات خود ثابت قدم هستیم دشمن دست از دشمنی بر نمی دارد، چرا که امروز کشور ایران یک ابر قدرت در منطقه است و دشمن این را خوب می داند.

وی گفت: علت اغتشاشات اخیر و برهم زدن آرامش و امنیت کشور و ملت نیز پیشرفت های چشمگیر ایران است به ویژه در طول یک سال اخیر که دولت مردمی آیت الله رئیسی پیشرفت های بسیار عمیق در عرصه های مختلف داشته و یا طی کردن بحران های متفاوت، که دشمنان را عصبانی کرده است.

باقربیک تاکید کرد: دشمنان چشم دیدن این پیشرفت ها را ندارند چرا که می دانند طی کردن این مسیر توسط ایران یعنی ایران به عنوان یک ابرقدرت نظامی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی در دنیا مطرح است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcauyn6w49nm61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما