تاریخ انتشار :جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۰
احمد راز دار،گفت:دشمنان در فتنه ها بسیار تلاش کردند تا نقشه های خود را اجرا کنند و این بصیرت مردم بود که آنها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.
رهنمود های رهبر انقلاب چراغی است در سیاهی فتنه ها
به گزارش عصر هامون،احمد رازدار کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار چهابهاران،بیان کرد: ۹ دی تداعی‌کننده بصیرت و نگاه دوربینانه مردم ایران نسبت به آینده سیاسی کشور و انقلاب اسلامی است.

 وی با بیان اینکه در سال ۸۸ دشمن نسبت به پیاده کردن اهداف خود بسیار مصمم بود، تصریح کرد: دشمن به خیال خود فکر میکرد که مردم هم همراه با سیاست ها و نقش های آنها پیش می روند اما در نهایت صبر مردم تمام شد و با حضور مقتدرانه خود تمام نقشه های دشمنان که میلیون ها دلار برای آن هزینه شده بود را نقش برآب کردند.

 رازدار با اشاره به اینکه وحدت مردم و انسجام آنها باعث شد تا نظام سلطه از فشارهای خود برای به آشوب  کشیدن کشور عقب نشینی کنند،یادآور شد: در حماسه ۹ دی دیدیم حتی کسانی که مخالف رئیس جمهور وقت آن روزها بودند به خیابان ها آمدند تا از کیان این انقلاب و کشور در مقابله با دشمنان باشد اگر آن دفاع کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اقدامات خودخواهانه برخی از سیاسیون در داخل کشور و دشمنان خارجی، کشور را دچار بحران اقتصادی کرد،خاطرنشان کرد: قطعنامه های متعدد در سازمان ملل و فشارهای خارجی در حوزه اقتصاد و سیاست موجب شد تا در حوزه اقتصاد کشور دچار یک عقب ماندگی و چالش شود که آثار آن هنوز در زندگی مردم قابل درک است.

 رازدار با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی مانند قبل همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: بصیرتی که مردم کشور ایران دارند همیشه باعث شکست دشمن شده و در فتنه ای که پشت سرگذاشتیم این مورد به خوبی قابل درک بود.

 رازدار با بیان اینکه ولایت پذیری و توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب شناخت حق و باطل بسیار تاثیرگذار است،یادآور شد: در فتنه ها اوضاع چنان تاریک می شود که قویترین تحلیلگران هم ممکن است حق و باطل را تشخیص ندهند بنابراین نگاه به سخنان و رهنمودهای رهبر انقلاب قطعاً برای عبور از سیاهی فتنه به کار خواهد آمد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcftjdyew6dtva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما