تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۰
عبدالحمید ناروئی،گفت:شهید سلیمانی همیشه در تلاش بود تا مشکلات کشور را به هرطریقی که ممکن است حل نماید و هیچگاه خود را وابسته به هیچ حزبی ندانست.
شهید سلیمانی نقشه های استکبار و کشور های مرتجع منطقه را خنثی کرد/پیروی از رهبری از ویژگی های خاص شهید سلیمانی بود
به گزارش عصر هامون؛عبدالحمید ناروئی رئیس آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار در خصوص ویژگی های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  سلیمانی به خبرنگار چهاربهاران؛گفت:او با آن شجاعتی که داشت به دهان خطر می‌رفت ولی کاملاً مراقب جان نزدیکان و اطرافیانی که در کنار او بودن بود.

وی ادامه داد:او یک انقلابی به تمام معنا بود ولی کاملاً مراقب بود در باند و گروه و حزبی وارد نشود و اهل جناح بازی نبود او عضو هیچ حزب و گروه و باندی نبود بلکه پایبند کامل به انقلاب و خط امام(ره) و رهبریت معظم انقلاب بود و با بصیرتی که داشت جوسازی‌های سیاسی او را نمی‌گرفت او با کمک ملت‌های منطقه تمام نقشه‌های نامشروع آمریکا را در منطقه خنثی کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی توانست تمام برنامه‌ریزی‌های آمریکا و استکبار جهانی که با پول بعضی از کشورها و تبلیغات وسیع آمریکا در منطقه در حال انجام و اجرا بود را خنثی کند،تصریح کرد:او دست تمام فلسطینی‌ها را پر کرد به طوری که یک منطقه کوچک مثل نوار غزه در مقابل اسرائیل ایستاد و بلاهایی سر او آورد که قبول کردند پس از 48 ساعت آتش‌بس کنند او با رفتن به عراق به عنوان مشاور فعال در کنار عناصر مومن و شجاع و جوان و مرجعیت معظم آن کشور و دولت آن کشورتمام نقشه‌های آمریکا که می‌خواست در عراق و لبنان و سوریه اجرا شود را خنثی کرد.

نارویی ادامه داد: شهید سلیمانی با رفتن به کمک حزب‌الله در لبنان عامل شد که روز به روز این مجموعه قوی‌تر و موفق‌تر شود او با رفتن به مناطقی که آمریکا و اسرائیل برنامه‌های خاص داشت مثل لبنان که بیروت را هم بگیرد توانست افراد با استعداد را کشف کند مثل ابومهدی المهندس که صاحب تمام تفکرات خود او باشند حتی نورانی بودن چهره این شهید مثل شهید سلیمانی بود ایشان نه فقط برای جهان اسلام آماده رفع مشکل بود بلکه هرکس که به او رجوع می‌کرد اگر مشکل داشت هر طور شده مشکل او را حل می‌کرد.

 رئیس آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهاربا اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی در بردارنده پیام و درس های فراوانی برای داخل و خارج از ایران بود،خاطرنشان کرد:درس ها و پیام های ماندگاری که اگر به درستی شنیده و دیده شود می تواند زمینه ساز آثار و برکات فراوانی برای جبهه انقلابی و مقاومت باشد. 

وی ادامه داد: شهادت سردار و همرزمان همراهش و به دنبال آن حمله ی سهمگین موشکی جمهوری اسلامی به یک پایگاه نظامی آمریکا در منطقه شجاعت و اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی را به عنوان پرچمدار و مرکز ثقل جبهه ی مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار به همه ی مردم جهان نشان داد و روحیه ی امید و عزت طلبی و ایستادگی را در بین دوستان ویاران جبهه ی حق تقویت نمود.

ناروئی با بیان اینکه در طول بیش ازهفتاد سال گذشته هیچ کشوری جرات حمله به آمریکا پس از جنگ جهانی دوم را نداشته است،یادآور شد: در حالی که جمهوری اسلامی به راحتی یکی از پایگاه های مهم نظامی آمریکا را در منطقه  مورد حمله ی موشکی قرار می دهد و هیچ عکس العملی هم از طرف آمریکا صورت نمی گیرد تاریخ تکرار می شود و خون سرداران شهید می جوشد و جریان انتقام های مستمر از یزید و یزیدیان زمان تا ظهور منتقم  اصلی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه وصیت نامه شهید سلیمانی پیام های زیادی را برای نسل جوان و مدیران به همراه داشته است،تصریح کرد:حاج قاسم در وصیت نامه خود بر برتری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تاکید داشته و عنوان کرد که "جمهوری اسلامی حرم است" و اگر این حرم بماند سایر حرم‌ها باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ https://asrehamoon.ir/vdciv5azqt1awy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما