تاریخ انتشار :شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰
مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد‎:‎

تردد جاده‌ای در محور زاهدان_خاش روان است/با احتیاط برانید

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در محور زاهدان، خاش با وجود بارش سنگین برف تردد روان و ‏با رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد‎.‎
تردد جاده‌ای در محور زاهدان_خاش روان است/با احتیاط برانید
ایوب کرد در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: باتوجه‌به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در محور مذکور کلیه راهداران شهرستان‌هایی تفتان و خاش از ساعت ۱۸ روز گذشته به‌صورت آماده‌باش در آمدند و باتوجه‌به بارش سنگین برف که از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز و تا ساعت ۵ بامداد امروز ادامه داشته نسب به برف‌روبی و نمک‌پاشی این محور اقدام کردند.

وی ادامه داد: تعداد ۲ دستگاه برف‌روب و ۲ دستگاه نمک‌پاش نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی این محور اقدام کردند، همچنین گشت‌های راهداری از شهرستان‌های خاش و تفتان جهت تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای در محور حضور داشتند و در حال حاضر تردد در محور زاهدان_خاش، روان و با رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به شروع برف از کیلومتر ۸۰ محور زاهدان به سمت خاش تا کیلومتر ۱۷۵ افزود: ارتفاع برف در بعضی مناطق به ۲۰ سانتی‌متر نیز رسیده که در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

کرد از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست در صورت ضرورت برای سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ که به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.


انتهای خبر/ خ
https://www.asrehamoon.ir/vdcjhieviuqeiaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها