کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بزرگ طایفه اربابی:

هر مقامی در مقابل جنایات اخیر مصر سکوت کند جرمش کمتر از تروریست ها نیست

5 تير 1392 ساعت 12:08

بزرگ طایفه اربابی گفت: بدون تردید استکبار جهانی با تمام توان و تسلیحات پشت این جنایت ها پنهان شده است و دور نیست آن روزی که و عده حق عملی شود.


احمد اربابی، بزرگ طایفه اربابی در گفتگو با  خبر نگار عصر هامون گفت: من نه بعنوان یک بزرگ طایفه بلکه بعنوان یک پدر هنگامی که عکس دخترک به زنجیر کشیده و پسرکی را که سر بریده بودند دیدم، با تمام وجود از این جماعت تکفیری متنفر شدم، و اگر رهبر انقلاب به من حکم جهاد بدهد حاضرم اسلحه برداشته و به جهاد با کفار بپردازم.

وی افزود: این جماعت، خود کافر و فاسق هستند در حالی که شهروندان بی گناه و کودکان را به جرم کفر سر می برند.
اربابی ادامه داد: بدون تردید استکبار جهانی با تمام توان و تسلیحات پشت این جنایت ها پنهان شده است و دور نیست آن روزی که و عده حق عملی شود.

اربابی ادامه داد: بدون تردید استکبار جهانی با تمام توان و تسلیحات پشت این جنایت ها پنهان شده است و دور نیست آن روزی که و عده حق عملی شود.
وی افزود: من بعنوان یکی از ریش سفیدان طایفه اربابی، آمادگی خود و جوانان این طایفه را برای جهاد در راه حق و عدالت اعلام می کنم.

دولت مصر بستر دستگیری جانیان مصر را آماده کند و هرچه سریعتر آنها را به سزای اعمالشان برساند،و هر مقامی در مقابل  جنایات اخیر مصر سکوت کند جرمش کمتر از تروریست ها نیست.
انتهای پیام/5696


کد مطلب: 2873

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/2873/مقامی-مقابل-جنایات-اخیر-مصر-سکوت-کند-جرمش-کمتر-تروریست-نیست

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir