کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه آزاد چابهار خبر داد:

پذیرش دانشجوی اتباع خارجه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار

چهاربهاران , 7 تير 1394 ساعت 13:34

رئیس دانشگاه آزاد چابهار از اخذ مجوز از سوي سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: ازمهر ماه سال جاری دانشگاه آزاد واحد چابهار اقدام به پذیرش دانشجوی اتباع خارجه خواهد نمود.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، دکتر محمد حسین یاراحمدزهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به ابلاغ مقام معظم رهبری در تحصیل دانشجویان خارجی در ایران، اظهار کرد: مجوز پذیرش دانشجویان اتباع خارجی، با تلاش و وپیگیری ها و بازدید کارشناسان حوزه معاونت در دانشگاه آزاد چابهار صادر شد.
وی با اشاره به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته وناپیوسته، بیان کرد : اتباع خارجه می توانند جهت در مقاطع تحصیلی و در کلیه رشته های این دانشگاه که شامل گروه زبان و ادبیات فارسی ، آموزش و پرورش ابتدایی ، کامپیوتر ، معماری ، تربیت بدنی ، حسابداری ، اقتصاد ، شیلات ، دینی و عربی ، زیست شناسی ، مترجمی زبان انگلیسی و فقه و حقوق اسلامی و.. ثبت نام کنند.
یاراحمدزهی بیان کرد: این دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به اداره ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و جهت دریافت فرمهای اولیه ویژه ثبت نام اتباع خارجی به سایت این دانشگاه به آدرس اینترنتی www.iauchab.ac.irمراجعه نمائید.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 69921

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/69921/پذیرش-دانشجوی-اتباع-خارجه-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir