کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش:

روز قدس روز هشدار به صهیونیست‌هاست

تفتان ما , 15 تير 1394 ساعت 13:57

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش و نماینده ی شورای شهرستان در شورای استان گفت: روز قدس روز هشدار به صهیونیست‌هاست که بدانند مسلمانان همه با هم برادر و متحدند و نسبت به ظلم و جوری که بر آنها روا می‌شود بی‌تفاوت نخواهند نشست.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، میرمراد مارندگانی در خصوص روز قدس در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری شد که این موضوع تنها مربوط به فلسطین و یا بخشی از مسلمانان نیست بلکه روز قدس روز اسلام است.
وی افزود: روز قدس روز هشدار به صهیونیست‌هاست که بدانند مسلمانان همه با هم برادر و متحدند و نسبت به ظلم و جوری که بر آنها روا می‌شود بی‌تفاوت نخواهند نشست.
مارندگانی بیان کرد: روز قدس نماد آزادی‌ خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌ خواهان عالم بکشند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش یادآور شد: مردم این شهرستان نیز چون سایر شهرهای کشورمان در این روز بزرگ اتحاد و برادری خود را نسبت به برادران دینی و مسلمان خود نشان خواهند داد و روز قدس را تجلی دوباره می‌بخشند.
نماینده ی شورای شهرستان در شورای استان با بیان اینکه روز قدس روز سرنوشت سازی برای جهان اسلام خواهد بود، اظهار کرد: همه ملت ایران باید در کنار دیگر مسلمانان در راهپیمایی این روز شرکت کنیم.
انتهای پیام/۴۳۸۲


کد مطلب: 70414

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/70414/روز-قدس-هشدار-صهیونیست-هاست

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir