کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردارمیرجاوه خبر داد؛

افتتاح دو پروژه شهرداری درهفته دولت/عدم استفاده مناسب از ظرفیت های بازارچه مرزی میرجاوه

21 مرداد 1394 ساعت 10:59

عزیزاحمدریگی شهردار میرجاوه از افتتاح دو پروژه آسفالت معابراین شهرستان درهفته دولت خبرداد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز، عزیزاحمد ریگی اظهار داشت:2 پروژه آسفالت خیابان تفتان شهرستان میرجاوه و آسفالت معابر مسکن مهر به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.
وی افزود:این پروژه ها با مساحت  10 هزار و   460 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد:شهرستان میرجاوه از ظرفیت های اقتصادی منحصر بفردی همچون وجود بازارچه مرزی در این شهرستان برخوردار است و شهرستان میرجاوه این ظرفیت را داراست که به عنوان یک بندرخشک بین المللی مطرح شود اما متاسفانه از این ظرفیت به طور شایسته استفاده نشده و بسیاری از استعدادهای صنعتی و تجاری این شهرستان به ثمر نرسیده است.
وی با اشاره بر لزوم زیباسازی شهری تاکید کرد: طبیعی است که در زندگی روزمره از زیباسازی محیط پیرامونی به عنوان یک امر لازم و مهم یاد شود و زیباسازی را یک ضرورت بدانیم. اما شهرداری میرجاوه بسیارمحدوداست و ازمحل درآمدهای دولتی و گمرک تامین می شود و با وجود تلاش شهرداری برای تامین خواسته های مردم،این بودجه بسیاری از نیازهای شهرستان را برطرف نمی کند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 72533

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/72533/افتتاح-دو-پروژه-شهرداری-درهفته-دولت-عدم-استفاده-مناسب-ظرفیت-های-بازارچه-مرزی-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir