کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان خاش:

توصیه های مقام معظم رهبری نقشه راه دولتمردان باشد

9 شهريور 1394 ساعت 11:06

امام جمعه شهرستان خاش گفت: هفته دولت ویترین تلاش‌های صادقانه دولتمردان در جهت عمران و آبادانی کشور است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسین میری در خصوص هشتم شهریور سالروز شهادت مظلومانه رجایی و باهنر و روز دولت، در گفتگو با خبرنگار تفتان ما هفته دولت را فرصت خوبی برای تجدید عهد و پیمان با سیاست‌های کلان نظام که از سوی رهبر انقلاب تبیین می‌شود، عنوان کرد و  اظهار کرد:  گزارش عملکرد دولت سبب از بین رفتن توطئه‌های دشمنان می‌شود و مردم قدر نظام و مدیران را می‌دانند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

حجت الاسلام میری بیان کرد: هفته دولت تجدید خاطره با دو اسوه خدمت و تقوا، شهیدان رجایی و باهنر است که در خدمت صادقانه به ملت ایران برجسته بودند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای دولت برای رسیدن به آرمان‌های نظام و انقلاب و اجرای عدالت تا پای جان ایستادند و در مسیر متعالی خود با اعتقاد بر تفکر علوی و خدمت صادقانه به فیض شهادت نائل شدند.

امام جمعه شهرستان خاش هفته دولت را ویترین تلاش‌های صادقانه دولت در عمران و آبادانی کشور دانست و اذعان کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای تشریح و تبیین اقدامات مهم عمرانی، اقتصادی و فرهنگی دولت خدمتگزار است.

وی در پایان رضایت خداوند را سبب رضایت مردم دانست و ابراز کرد: مدیران باید بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنند تا از اصول اصلی انقلاب فاصله نگیرند.

انتهای پیام/0720


کد مطلب: 73528

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/73528/توصیه-های-مقام-معظم-رهبری-نقشه-راه-دولتمردان-باشد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir