کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار خاش خبرداد:

زایشگاه شهر نوک آباد به زودی احداث می شود

9 شهريور 1394 ساعت 11:05

فرماندار خاش از احداث زایشگاه شهر نوک آباد در آینده ای نزدیک خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما، محمداکبر چاکرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه ۲۰ پروژه مختلف در بخش نوک آباد به مناسبت هفته دولت افتتاح شد، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: ۴ طرح راهسازی و خدمات امدادی شامل دو راه روستایی و سوله نمک و راهدارخانه، برج پرچم نوک آباد با ۴۰ متر ارتفاع و ۲۰ هزار متر مربع آسفالت معابر نوک آباد، بهره برداری از ۱۱ پروژه برق رسانی با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار و ۱۲ طرح کشاورزی، دامی و شیلاتی با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از این طرح ها بود.

چاکرزهی همچنین از کلنگ احداث زایشگاه شهر نوک آباد خبر داد و گفت: این زایشگاه ۱۰۰ متر مساحت دارد و بیش بینی می شود یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن هزینه شود.

گفتنی است در این روز همچنین از خانواده شهید نورمحمد هاشمزهی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد و در ادامه با ساکنان روستاهای تخت، نارون و چاهک واقع در حاشیه تفتان دیدار شد.

همچنین در این مراسم افتتاحیه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و مدیرکل شیلات سیستان نیز حضور داشتند و جهت پیگیری برخی از مطالبات و مشکلات مردمی قول مساعد دادند.

انتهای پیام/0720


کد مطلب: 73529

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/73529/زایشگاه-شهر-نوک-آباد-زودی-احداث-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir