کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش چابهار؛

دانش آموزان سفیران فرهنگی سرزمین های نور هستند

24 آبان 1394 ساعت 12:09

رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: دانش آموزانی که به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس اعزام می شوند باید سفیران فرهنگی شهرستان باشند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، حبیب الله سراوانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور خود یک مسئله تربیتی و خودسازی است.
وی با تاکید بر اینکه شهدا برای اقتدار، امنیت و آرامش کشورمان تمام هستی خود را در راه خداوند اهدا کردند بیان کرد: امروزه نیز با اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور موجب فرهنگ‌سازی این ایستادگی‌ها و مقاومت‌ها در مقابل دشمنان اسلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهدای ما در راه خدا و برای دفاع از میهنمان جنگیدند افزود: فرزندان این مرز و بوم به سرزمینی پا میگذارند و که در آن سالها در مبارزه حق علیه باطل جنگیدند و با جهاد رزمندگان و با ایثار و رشادت ها و از خودگذشتگی آنها آشنایی پیدا کنند.
سراوانی با اشاره به گذشته پر از افتخار ما خاطر نشان کرد: فرزندان ایران در جبه های حق علیه باطل رفتند و در حال حاضر هم دانش آموزان با حضور خود در آن منطقه لبیک به رهبری گفتند و مشت کوبنده ای به دهان دشمنان و استکبار جهانی زدند و اعلام می دارند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند و این همان درس و پیام حضرت امام (ره) است.
مدیر آموزش و پرورش چابهار بیان کرد: پیام بنده به دانش آموز؛ مکانی که پا می گذارید مشهد الشهدای ایران عزیز و قطعه ای از بهشت است و برای خودشان توشه ای از گذشت، معنویت، ایثار و فداکاری به ارمغان بیاورند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 78113

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/78113/دانش-آموزان-سفیران-فرهنگی-سرزمین-های-نور-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir