تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۸
مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تعداد پژوهشسرا های دانش آموزی در استان قابل توجه نمی باشد گفت :13 پژوهش سرای دانش آموزی در سطح استان وجود دارد که در حوزه های مختلف علوم پایه و علوم طبیعی در حال فعالیت می باشند.
وجود ۱۳ پژوهش سرای دانش آموزی در سطح استان
وجود ۱۳ پژوهش سرای دانش آموزی در سطح استان

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ،علیرضا نخعی در حاشیه افتتاح اولین آزمایشگاه نانو تکنولوژی دانش آموزی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خط اول اظهار داشت :پژوهش در آموزش و پرورش جایگاه بسیار مهمی دارد سنگ بنای پژوهش در دوره های تحصیلی ابتدایی ،متوسطه اول و دوم در حوزه دانش آموزی گذاشته می شود بنابراین آموزش و پرورش در کنار فعالیتهای جاری بحث پژوهش سراهای دانش آموزی را بطور جدی دنبال می کند.

وی با بیان اینکه گروههای مختلفی دانش آموزی در این پژوهش سراها فعالیت می کنند افزود:سعی ما بر اینست تا درصد توسعه پژوهش سرای دانش آموزی به ۳۲ باب پژوهش سرا برسد که همه دانش آموزان بتوانند از استعداهایشان استفاده کنند.

نخعی با بیان اینکه استقبال دانش آموزان از پژوهش سراها در حد مطلبوب نیست افزود: درصد ایجاد فضایی برای دانش آموزان هستیم که فقط به درس اکتفا نکنند و در عرصه های پژوهشی نیز مشارکت داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت :در هفته پژوهش از پژوهشگران ، مولفین و معلمین پژوهنده طی مراسمی تقدیر و تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcjtoea.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما