کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت زهک:

حضور زنان در ورزشگاه هایی که مردان حضور دارند شرعاَ ایراد دارد

25 خرداد 1396 ساعت 11:18

امام جمعه اهل سنت زهک گفت: زنان می توانند وارد ورزشگاه شوند اما در جایی که هم جنس خود آنان حضور داشته باشند و مسابقاتی را نظاره گر باشند که زنان آن را برگزار می کنند .


به گزارش عصر هامون، مولوی دوست محمد درواخ امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ هایی که مردان در کنار آنها می ایستند از نظر شرعی ایراد دارد و جایز نیست.
وی افزود: در دیدگاه اسلام نیز این مسئله مشکل دارد و ایسادن زن در جایی که مردان تحرکات زیادی انجام میدهند گناه کبیره است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک اظهار کرد: ورزشگاه زنان مسلمان باید جدا باشد تا بانوان این سرزمین در فضایی آرام و امن به تماشای مسابقات ورزشی هم جنس خود ۶بنشینند.
مولوی درواخ تصریح کرد: فرهنگ نشستن زن و مرد در ورزشگاه ها یک فرهنگ غربی است که امروزه دشمنان می خواهند آن را به سرزمین اسلامی ایران وارد کنند.
وی خاطرنشان کرد: زنان می توانند وارد ورزشگاه شوند اما در جایی که هم جنس خود آنان حضور داشته باشند و مسابقاتی را نظاره گر باشند که زنان آن را برگزار می کنند .
وی همچنین گفت: مشکلات عمده زنان در جامعه امروز حضور در ورزشگاه ها نیست بلکه باید در خانه به امورات زندگی خود بپردازند تا زندگی آنان در آینده مفید و شیرین شود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک گفت: زنان در جامعه اسلامی از جایگاه رفیع و بالایی  برخوردار هستند لذا نشستن زنان در کنار مردانی که هیچ نسبتی به آنان ندارند نمیتواند در شان  و منزلت آنان باشد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 95578

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/95578/حضور-زنان-ورزشگاه-هایی-مردان-شرعا-ایراد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir