تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رفع تصرف ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی در چابهار

دادستان زاهدان گفت: 120 هکتار از اراضی ملی در چابهار به ارزش یکصد میلیارد تومان رفع تصرف شد.
رفع تصرف ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی در چابهار
به گزارش عصرهامون به نقل از چهاربهاران، حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد از رفع تصرف 120 هکتار از اراضی ملی در چابهار به ارزش یکصد میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: از سیاست‌های مهم قوه قضاییه صیانت از اراضی ملی و حفظ حقوق بیت المال است  و در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال به صورت جدی پیگیری می شود.

وی افزود: حوزه شورای حفظ حقوق بیت المال یک بحث عمومی و عام است و در جلسات شورای مذکور بر جلوگیری از تغییر کاربری و از بین رفتن باغات و اراضی زراعی تاکید می شود. 

 دادستان زاهدان تصریح کرد: دستگاه قضایی نسبت به تخلفات در عرصه تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی و تضییع حقوق بیت المال با جدیت ورود کرده و با کسانی که با سهل انگاری خود موجب ضربه به بیت المال می‌شوند طبق قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام موحدی راد با تأکید بر حراست از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی به دور از هرگونه مماشات و مسامحه‌‌ای، خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این زمینه با قاطعیت به دنبال رفع تصرف اراضی ملی از هر شخص حقیقی و حقوقی هستیم تا این ثروت‌های غنی خدادادی را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم.

انتهای پیام/ف https://www.asrehamoon.ir/vdcgwz9qqak9zt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما