کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح «شمیم معرفت» با حضور 120 دانشجو از دانشگاه آزاد سیستان وبلوچستان برگزار می شود

2 بهمن 1396 ساعت 22:43

120 دانشجوی نخبه و برگزیده واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با شرکت در طرح «شمیم معرفت» از ویژه برنامه های معرفتی و بصیرتی این طرح بهره مند می شوند.


به گزارش عصرهامون به نقل از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد زاهدان؛ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار داشت: طرح شمیم معرفت با هدف بصیرت افزایی و افزایش بینش سیاسی و انقلابی دانشجویان با شرکت فعال دانشجویان نخبه و برگزیده از واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار می شود.
 
محمدرضا زاهدشیخی افزود: در این طرح 120 دانشجو در قالب 60 دختر و 60 دانشجوی آقا از تجربیات و آموزه های 7 نفر از اساتید برتر دانشگاه که از سازمان مرکزی میهمان این استان هستند استفاده می کنند.
 
وی ادامه داد: این طرح با اولویت فعالان فرهنگی دانشجویی، تشکل های سیاسی و کانون های فرهنگی و انقلابی فعال در دانشگاه های آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان که دارای روحیه انقلابی و جهادی هستند برگزار می شود.
 
وی بیان کرد: سرفصل های دوره آموزشی و بصیرتی شمیم معرفت شامل (معرفت و بینش انقلابی، «غرب شناسی»، « طرح کلی مبانی اندیشه اسلامی» و «نظام فکری انقلاب اسلامی، منظومه فکری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری» است که در این دوره برگزار می شود.
 
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خاطرنشان کرد: این طرح از دهم بهمن ماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در این شهر بندری آغاز و 14 بهمن ماه به کار خود خاتمه می دهد که در پایان به شرکت کنندگان در طرح گواهینامه پایان دوره تعلق می گیرد.
 
زاهد شیخی تاکید کرد: در حاشیه برگزاری دوره های آموزشی ومعرفتی، برگزاری تورهای تفریحی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، مناسبت های مذهبی و قرائت ادعیه های هفتگی، روایتگری حماسه های دوران دفاع مقدس و دیگر برنامه های جذاب نیز اندیشیده شده که به اجرا در می آید.
انتهای پیام/


کد مطلب: 100914

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/100914/طرح-شمیم-معرفت-حضور-120-دانشجو-دانشگاه-آزاد-سیستان-وبلوچستان-برگزار-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir