> امنیت زائران حسینی پاکستان در سراسر کشور تامین می شود | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹
​فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه:

امنیت زائران حسینی پاکستان در سراسر کشور تامین می شود

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: تامین امنیت و سلامت زائران حسینی کشور پاکستان در سرتاسر ایران اسلامی جزو اولویت های ما است.
امنیت زائران حسینی پاکستان در سراسر کشور تامین می شود
سردار محمد مارانی که به منظور بازدید از آخرین وضعیت ایجاد زیرساخت ها به جهت استقبال از زائران اربعین کشور پاکستان به نقطه صفر مرزی میرجاوه سفر کرده بود در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: زائران کشور پاکستان برای رسیدن به ایران باید مشقات و سختی های زیادی را تحمل کنند و گاهاً چندین روز در داخل کشور خود باید طی طریق کنند تا به مرز میرجاوه برسند.
وی ادامه داد: به همین منظور و برای کاستن از سختی های مسیر این زائران، ستاد مردمی اربعین تشکیل شد و موکبی در پایانه مرزی میرجاوه دایر کردند تا از این زائران آن طور که شایسته است پذیرایی کنند که جای تقدیر و قدردانی دارد.
مارانی بیان کرد: آنچه که در این منطقه می بینیم چیزی جز همان حرارت و عشق به اباعبدالله الحسین(ع) نیست که در قلوب مومنان وجود دارد و هرگز سرد نمی شود.
وی با تشکر از مردم سیستان وبلوچستان و جوانان مومن و انقلابی استان تصریح کرد: سپاه نیز تامین امنیت و سلامت این زائران را جزو برنامه های خود قرار داده و امنیت آنها را از بدو ورود به داخل کشور تا زمان خروج آنها تامین می کند و اجازه نمی دهد که کوچکترین صدمه ای به آنها وارد شود.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: در کنار تامین امنیت و سلامت، در سایر بخش ها که لازم باشد نیز آماده خدمت رسانی هستیم و در تمامی حوزه های اسکان، حمل ونقل، بهداشت و درمان و... برنامه هایی را در دست اجرا داریم که در کنار ستاد مردمی اربعین این خدمات را ارائه می کنیم.
شایان ذکر است فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در جریان بازدید از زیرساخت های در حال اجرا، با شماری از زائران پاکستانی دیدار و با آنها گفتگو کرد. وی همچنین با حضور در موکب امام خمینی ستاد مردمی اربعین دقایقی را به خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اختصاص داد.
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdch-mnzm23nvxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما