کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دستور وزیرآموزش و پرورش انجام شد؛

آغاز توزیع 5 هزار چراغ تیوست استاندارد درمدارس سیستان وبلوچستان/ معارفه رئیس جدید ناحیه دو آموزش و پرورش در زاهدان

6 دی 1397 ساعت 10:49

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آغاز توزیع 5 هزار چراغ تیوست استاندارد به دستور وزیر آموزش و پرورش در مداس استان خبر داد.


علیرضا نخعی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون از برنامه ریزی این سازمان مبنی بر اصلاح سیستم های گرمایشی در مدارس خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز به دستور وزیرآموزش و پرورش 5 هزار چراغ تیوست استاندارد در بین مدارس استان توزیع شد.

وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: از این تعداد 750 سیستم گرمایشی به شمال استان و مابقی در نقاط سردسیر و در شهرستان های خاش، سراوان و سایر مدارس استان در حال توزیع است.

 به گفته این مسئول، در راستای استاندارد سازی 8هزار و 500 کلاس درس که فاقد سیستم گرمایشی مناسب هستند مقرر شد دو خیر نیز در این امر خداپسندانه شرکت کنند، همچنین تفاهم نامه ای برای تجهیز مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان به سیستم گرمایشی استاندارد با هلال احمر هم منعقد شد که در این زمینه تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که وسایل گرمایشی استاندارد در مدارس تعبیه و وسایل خطرآفرین از سطح مدارس جمع آوری شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه به برگزای مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان اشاره کرد و گفت: با حضور جمعی از مسئولین استان، معاونین و روسای ادارات اداره کل و مدیران مدارس نواحی 1 و 2 زاهدان، "ملک محمد سنجرانی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 این شهرستان که  از سمت خود استعفا داده بود تودیع و "حسن معزی" به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان منصوب شد.

شایان ذکر است سنجرانی به دلیل حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه از سمت خود استعفا داده بود که مورد موافقت مدیرکل نیز قرار گرفت. 

انتهای پیام/


کد مطلب: 106957

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/106957/آغاز-توزیع-5-هزار-چراغ-تیوست-استاندارد-درمدارس-سیستان-وبلوچستان-معارفه-رئیس-جدید-ناحیه-دو-آموزش-پرورش-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir