کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​مسئول گروه جهاد علمی فیض خبر داد:

برگزاری دوره های آموزشی کنکور ویژه دانش آموزان کم بضاعت

6 دی 1397 ساعت 11:32

مسئول گروه جهاد علمی فیض از برگزاری دوره های آموزشی رایگان ویژه دانش آموزان کم بضاعت در شهرستان زابل خبر داد.


محمدرضا بندهی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: یکی از اولویت های کاری اردوهای جهادی تلاش برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان است که در این رابطه برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره ای پیش از کنکور برای دانش آموزان کم بضاعت سیستان در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: به همین منظور پس از شناسایی دانش آموزان مستعد و نیازمند؛ کلاس های تقویتی، آموزشی و مشاوره ای با هدف تقویت بنیه علمی آنها برگزار شد که تاکنون حدود 150 نفر به طور مستقیم و 180 نفر به صورت غیرمستقیم تحت حمایت این گروه قرار گرفته و از خدمات مشاوره ای و تحصیلی به صورت رایگان بهره مند شده اند.
به گفته بندهی؛ در این طرح دروس مهم و مبانی اصلی رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی توسط اساتید برجسته بومی و دعوتی از تهران آموزش داده می شود و این کار تا یک هفته مانده به زمان کنکور ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: دانش آموزان عضو این طرح می توانند از تمامی خدمات آموزشی از قبیل تست های گزینه 2، کتاب های کمک آموزشی و مشاوره توسط نخبگان کشوری و استانی به صورت رایگان استفاده کنند تا در زمان کنکور بتوانند در رشته و محل دلخواه خود موفق به اخذ نمره ایده آل بشوند.
 وی تاکید کرد: کلیه دانش آموزانی که تمایل به حضور در این کلاس ها را دارند می توانند از طریق مراجعه حضوری به دبیرستان شاهد زابل و دفتر رسمی بنیاد علمی احسان در آموزش و پرورش این شهرستان نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا مقدمات حضور آنها برای شرکت در دوره فراهم شود.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 106960

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/106960/برگزاری-دوره-های-آموزشی-کنکور-ویژه-دانش-آموزان-کم-بضاعت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir