کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیعه و سنی برای حراست از مرزهای کشور تا پای جان ایستاده اند/پیوند عمیق مردم با انقلاب فتنه دشمنان را خنثی کرد

12 دی 1397 ساعت 21:52

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همواره قدردران زحمات نظام جمهوری اسلامی بوده اند و در بزنگاه های مختلف با حضور در صحنه، حمایت خود از انقلاب را به خوبی نشان داده اند.


به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛پس از انقلاب خدمات ارزنده و شایسته ای به مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ارائه شده است و امروزه با گذشت سال های متمادی نیز هر روز شاهد پررنگ تر شدن جایگاه این استان در انظار عمومی هستیم که این ثمره و برکت انقلاب اسلامی است.
به برکت انقلاب اسلامی امروز سیستان و بلوچستان از نظ علمی، بهداشتی، پزشکی و آموزشی در شرایط مطلوبی به سر می برد و اینها تنها گوشه ای از خدمات انقلاب اسلامی ایران به مردم سیستان و بلوچستان است.
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همواره قدردران زحمات نظام جمهوری اسلامی بوده اند و در بزنگاه های مختلف با حضور در صحنه، حمایت خود از انقلاب را به خوبی نشان داده اند.
مردم مرزدار میرجاوه نیز در کنار سایر هم استانی های شیعه و سنی خود علاوه بر حفظ و حراست از مرزهای کشور در مقابل تروریست ها، همواره خون خود را فدای حراست از مرزهای ایران اسلامی کرده اند و شاهد این از جان گذشتگی، خون شهدای شیعه و سنی است که در کنار هم برای حراست از مرزها در مقابل تروریست های اجیر شده استکبار بر زمین ریخته شده و شریت شهادت نوشیدند.
مردم شیعه و سنی میرجاوه با حضور خود در راهپیمایی های مختلف به خصوص حماسه 9دی با اعلام انزجار از دشمنان انقلاب، همواره پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند و هر زمان در هر صحنه ای نیاز به حضور این مردم غیور بوده است در پشتیبانی از انقلاب خود پیشگام بوده و در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب بوده اند.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه در این باره به خبرنگار لادیز، اظهار کرد: امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی در هر شهری از سیستان و بلوچستان شاهد وجود بیمارستان و دانشگاه هستیم و ارتقای سطح علمی مردم استان حکایت از توجه ویژه انقلاب اسلامی به مردم این استان محروم دارد.
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور افزود: استان سیتان و بلوچستان به برکت وجود انقلاب اسلامی از امنیتی مثال زدنی برخوردار است و مردم شیعه و سنی خود را وامدار این انقلاب می دانند و  در تامین امنیت مرزهای کشور در کنار مسئولین هستند و از برای حراست از مرزهای کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توجه ویژه ای به جامعه اهل سنت داشته است و جوانان این استان حتی در دورترین نقاط روستایی در سایه انقلاب اسلامی، به عالی ترین مراتب علمی و جایگاه اجتماعی دست یافته اند واین به برکت انقلاب اسلامی است.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: قبل از انقلاب امکانات و خدمات رفاهی و عمرانی در استان بسیار کم بود اما به برکت انقلاب اسلامی شاهد آبادانی و پیشرفت در حوزه های مختلف عمرانی ،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستیم و مردم نیز در صحنه های مختلف به دفاع از آرمان های انقلاب برخاسته اند که این نشان دهنده پیوند عمیق مردم با انقلاب اسلامی ایران است.
وی اذعان کرد: مردم شیعه و سنی این استان در صحنه های مختلف مانند انتخابات و حماسه 9دی برای دفاع از انقلاب اسلامی به صحنه آمده اند و این نشان دهنده اوج محبا این مردم به نظام و انقلاب است.

انتهای پیام//


کد مطلب: 107103

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/107103/شیعه-سنی-حراست-مرزهای-کشور-پای-جان-ایستاده-اند-پیوند-عمیق-مردم-انقلاب-فتنه-دشمنان-خنثی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir