کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار خبر داد:

اهدای 81 جهزیه به نوعروسان کمیته امداد چابهار

26 دی 1397 ساعت 12:50

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار از پرداخت 81 جهیزیه و هدیه ازدواج از ابتدای سالجاری تاکنون به نوعروسان زیر پوشش این نهاد خبر داد.


به گزارش عصرهامون، رضا گلزاری مقدم در گفت وگو با چهاربهاران با اشاره به کمک و مساعدت به محرومان جامعه از وظایف کمیته امداد است اظهار کرد: کمیته امداد برای کمک و مساعدت به محرومان جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و حامی قشر‌های مختلف محروم نظیر دانشجویان، افراد دچار سوء تغذیه و دیگر افراد واجد شرایط است.

وی افزود: افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سالانه از کمک‌های نقدی و غیر نقدی این نهاد بهره مند می‌شوند به طوریکه حتی انشعاب آب و برق آنان نیز رایگان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار از اهدای 81 جهزیه به نوعروسان این شهرستان خبر داد و گفت: 81 جهیزیه و هدیه ازدواج شامل 12 فقره هدیه ازدواج و 69 جهیزیه از ابتدای سالجاری تاکنون به نوعروسان زیر پوشش این نهاد پرداخت و برای تهیه و توزیع این هدایا دو میلیارد و 285 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار 25 فقره جهیزیه به مبلغ 750 میلیون ریال به نوعروسان چابهاری پرداخت شد.

گلزاری مقدم گفت: پنج هزار و ۷۲۷ نفر در قالب دو هزار و ۱۱۶ خانوار از خدمات مادی و معنوی این نهاد بهره‌ مند هستند.

به گفته وی؛ یکی از اولویت‌های کمیته امداد خودکفایی مددجویان، ایجاد اشتغال، بهبود وضعیت شغلی و مالی افراد زیر پوشش است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)چابهار بیان کرد: کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی زنان خود سرپرست، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و فرانشیز خدمات درمانی، اعطاء کمک هزینه جهیزیه، هزینه لوازم ضروری و کمک موردی، پرداخت هزینه پوشاک، تعمیر و تامین مسکن نیازمندان، ارائه مشاوره، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، طلاب علوم دینی، دانشجویان، خدمات فرهنگی و اجتماعی را از جمله خدمات این نهاد حمایتی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 107626

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/107626/اهدای-81-جهزیه-نوعروسان-کمیته-امداد-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir