ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - برگزاری مسابقات ورزشی در ۶ رشته در بخش بم پشت سراوان+ تصویر - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیئت بازی های بومی و‌ محلی سراوان:

برگزاری مسابقات ورزشی در ۶ رشته در بخش بم پشت سراوان+ تصویر

23 بهمن 1397 ساعت 18:52

دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی در بخش بم پشت برگزار شد.


به گزارش عصرهامون؛ مصطفی دهواری در گفت و گو با شستون اظهار کرد:  به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مسابقات فوتسال، طناب کشی، تنیس روی میز و بازی بومی و محلی همچون مجول و وچوک  با حضور شورای اداری و مردم خون گرم بخش بم پشت برگزار  که از استقبال اقشار مختلف مردم برخوردار شد.

وی افزود: در رشته طناب کشی تیمی تیم روستای بورویی مقام اول، و تیم گردان مرزی مقام دوم را کسب کرد.

دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان با بیان کسب مقام اول تیم دهیاری بورویی  و مقام دوم تیم سیرکان در رشته فوتسال، ادامه داد: فرهاد درازهی از تیم روستای بورویی به عنوان بهترین بازیکن و گلزن برتر جام فوتسال انتخاب شد.

دهواری با بیان اینکه در بازی بومی و محلی چوک علی درازهی از بورویی نفر اول و محمد درازهی از بورویی مقام دوم این سری از مسابقات شد، خاطر نشان کرد: در رشته مجول محمدحسن درازهی ازبورویی مقام اول و محمد رضا درازهی از بورویی مقام دوم را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: در رشته تنیس روی میز رضایی از گردان مرزی مقام اول و الیاس درازهی  از بورویی مقام دوم را به دست آورد که طی مراسمی در سالن ورزشی شهر سیرکان  با اهدای جوایز از طرف شورای اسلامی شهرستان و اداره ورزش و جوانان بخش بم پشت از نفرات و تیم های برتر تجلیل شد.





انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 108717

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/108717/برگزاری-مسابقات-ورزشی-۶-رشته-بخش-بم-پشت-سراوان-تصویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir