کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشنواره قرآنی سیستان و بلوچستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

2 اسفند 1397 ساعت 18:47

جشنواره قرآنی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به میزبانی منطقه آزاد چابهار در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.


به گزارش عصرهامون به نقل از چهاربهاران، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: جشنواره قرآنی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با شرکت قاریان سیستان و بلوچستان و با انتخاب برگزیدگان به کار خود پایان داد.

محمد اکبر چاکرزهی افزود: این جشنواره در سه رشته قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ کل (ویژه برادران) و دو رشته حفظ سوره مبارکه یاسین و تفسیر سوره مبارکه حجرات (ویژه خواهران) بود.
 

وی با اشاره به نتیجه مسابقات در رشته حفظ کل براردران و خواهران بیان کرد: حامد اسماعیل زهی رتبه اول و میکائیل اسماعیل زهی و شعیب اسماعیل زهی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند و در قسمت خواهران بطور مشترک طاهره کلانتری و نجمه کریمی صدر رتبه اول و معصومه عبدالهی و بی‌بی سادات هاشمی رتبه های بعدی را آوردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی منطقه آزاد چابهار ادامه داد: در قسمت قرائت تحقیق رضا صفدری، احمد فارسی و غلامرضا آمیغ زاده سه رتبه برتر برادران را کسب کردند.

وی بیان کرد: در قسمت قرائت ترتیل برادران عمران جدگال، محمود محمدقاسمی و علی صیادی رتبه های برتر و در قسمت تفسیر خواهران فاطمه نبی زاده، مهلا عباسی و زهرا احمدی اصل موفق به کسب رتبه شدند.

شایان‌ذکر است آئین اختتامیه این جشنواره، با حضور امام‌جمعه موقت اهل سنت چابهار و قاریان سیستان و بلوچستان در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 109076

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/109076/جشنواره-قرآنی-سیستان-بلوچستان-معرفی-برگزیدگان-کار-خود-پایان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir