کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در سیستان و بلوچستان

28 اسفند 1397 ساعت 8:58

معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار از مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به صورت رایگان به سایر شهرهای این استان خبر داد.


به گزارش عصرهامون، محسن محمدی معین در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: خودروهای دارای پلاک منطقه آزاد چابهار تا پایان فروردین ماه ۹۸ می توانند به تمامی نقاط سیستان و بلوچستان سفر کنند.
وی با اشاره به سهولت در سفر شهروندان افزود: حتی برخی از غیربومی هایی که در چابهار زندگی می کنند اکنون به راحتی می توانند از با خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار به دید و بازدید نوروزی خانواده و اقوام در شهرهای دیگر استان بپردازند.
معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار ادامه داد: صاحبان خودروهای پلاک منطقه آزاد می توانند با مراجعه به حوزه های معاونت حمل و نقل ترانزیت سازمان منطقه نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
وی با اشاره به تکمیل فرم این مجوز تاکید کرد: مراحل قانونی مجوز تردد در سطح استان بدون پرداخت هزینه در کمترین زمان انجام می شود.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: همه این اقدامات توسط سازمان جهت رفاه حال بیشتر شهروندان انجام در سفرهای نوروزی انجام و اقدامات قانونی صدور مجوز در اسرع وقت انجام می شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 109986

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/109986/صدور-مجوز-تردد-خودروهای-پلاک-منطقه-آزاد-چابهار-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir