کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود دومین کشتی لاینر کانتینری در کمتر از یک ماه به بندر چابهار

28 فروردين 1398 ساعت 13:53

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود دومین کشتی لاینر کانتینری در مدت کمتر از یک ماه به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور خبر داد.


به گزارش عصرهامون، بهروز آقایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: دومین کشتی لاینر کانتینری از ابتدای سال جاری صبح امروز از مبدا بنادر هندوستان وارد این بندر شد که عملیات تخلیه و بارگیری آن در حال انجام می باشد.
 
وی با بیان اینکه راه اندازی این خط لاینر تأثیر بسزایی در کاهش زمان و هزینه های وارده برقیمت نهائی کالا دارد افزود: این خط زمینه حمل کالاهای تجار کشورهای هندوستان، افغانستان، آسیای میانه و کشورهای CIS را فراهم نموده لذا تجار و صاحبان کالا می توانند از این شرایط استفاده مطلوب داشته باشند.
 
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی ممتاز، تخفیفات و مشوق های تعرفه ای و غیر تعرفه ای تخصیص یافته به بندر چابهار تاکید کرد: امروز شاهد حضور چندین کشتی به صورت همزمان در این بندر استراتژیک هستیم که نوید بخش روند صعودی توسعه می باشد.
 
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کاهش زمان انتظار کشتی ها برای پهلودهی و همچنین زمان سرویس دهی عملیاتی با استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری یکی از مزیت های بزرگ این بندر است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به موقع و ایمن، ارتقاء قابل ملاحظه نرم های عملیاتی تخلیه کالا از جمله دلایل کسب عنوان چهارمین بندر کانتینری کشور در سال 97 بوده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 110719

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/110719/ورود-دومین-کشتی-لاینر-کانتینری-کمتر-یک-ماه-بندر-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir