کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوراها نمادی از اداره‌ کشور به دست مردم است

9 ارديبهشت 1398 ساعت 15:26

فرماندار میرجاوه گفت:شوراها نقش مهمی را در مدیریت شهری و روستایی و ساماندهی اوضاع جامعه دارد و نمادی دیگر از اداره‌ کشور به دست مردم را در برابر چشم همگان به نمایش می‌گذارند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، به نقل ازپایگاه خبری لادیز؛گردهمایی شوراهای شهر و روستاهای شهرستان میرجاوه با حضور فرماندار و اعضای شوراها به مناسبت روز شورا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار میرجاوه در این گردهمایی بیان کرد: تجلی زیبایی از مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت ها و شکوفائی های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی را می توان در شوراها یافت، كه می تواند در نقش حلقه ارتباط مردم و دولت به رشد و پیشرفت و پویایی بیشتر جامعه كمك كند .
فرهادسرحدی افزود: اسلام به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، برای همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای قائل است ، اهمیت و جایگاه و فواید آن را یاد آوری می کند.
 

وی خاطرنشان کرد:شوراها نقش مهمی را در مدیریت شهری و روستایی و ساماندهی اوضاع جامعه دارد و نمادی دیگر از اداره‌ کشور به دست مردم را در برابر چشم همگان به نمایش می‌گذارند بنابراین اعضای شورا‌های شهری و روستایی باید در چارچوب اهداف حرکت کنند و عملکرد خود را ارزیابی کنند.
سرحدی ادامه داد: شوراها با دارا بودن ماهیت مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم ، می تواند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 111068

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/111068/شوراها-نمادی-اداره-کشور-دست-مردم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir